HOLEŠINSKÁ, Andrea. Spolupráce destinačních společností s aktéry cestovního ruchu. In Holešinská Andrea. 5. mezinárodní kolokvium o cestovním ruchu. Sborník příspěvků. Pavlov, 11.-12. září 2014. CD-ROM. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2014, s. 55-65. ISBN 978-80-210-7585-6.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Spolupráce destinačních společností s aktéry cestovního ruchu
Název česky Spolupráce destinačních společností s aktéry cestovního ruchu
Název anglicky DMOs’ cooperation with stakeholders
Autoři HOLEŠINSKÁ, Andrea (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, 5. mezinárodní kolokvium o cestovním ruchu. Sborník příspěvků. Pavlov, 11.-12. září 2014. CD-ROM, od s. 55-65, 11 s. 2014.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50600 5.6 Political science
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Kód RIV RIV/00216224:14560/14:00077955
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 978-80-210-7585-6
Klíčová slova česky spolupráce; destinační společnost (DMO); partnerství
Klíčová slova anglicky Cooperation; destination management organization (DMO); partnership
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Ing. Bc. Andrea Holešinská, Ph.D., učo 21026. Změněno: 19. 1. 2015 09:48.
Anotace
Spolupráce je základním kamenem destinačního managementu. Úkolem destinačních společností je spolupráci vytvářet a upevňovat. Díky spolupráci vznikají synergické efekty, které posilují konkurenceschopnost nejen aktérů cestovního ruchu, ale celé destinace. Čím vyspělejší spolupráce, potažmo destinačního managementu, tím lepší pozice destinace na trhu. Předmětem tohoto příspěvku je tedy spolupráce – její motivy, formy, způsob a intenzita (stupeň vyspělosti). Spolupráce mezi aktéry cestovního ruchu v destinaci je hodnocena z pohledu destinačních společností.
Anotace anglicky
Cooperation is a headstone of destination management. Therefore, the task of destination management organizations (DMOs) is to create and enhance the cooperation. Cooperation stimulates synergy that strengths competitiveness of both stakeholders and the destination as a whole. In other words, the more maturate the cooperation (destination management) is, the better position the destination has on the market. Thus, the object of the paper is cooperation – its motivation, forms, ways of practice and its intensity (level of maturity). Cooperation among stakeholders within a destination is evaluated from the DMOs’ perspective.
Návaznosti
MUNI/A/0853/2013, interní kód MUNázev: Tourism destination governance v kontextu institucionálních směrů teorie regionálního rozvoje (Akronym: TDGISTRR)
Investor: Masarykova univerzita, Tourism destination governance v kontextu institucionálních směrů teorie regionálního rozvoje, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 5. 9. 2024 07:20