2014
Spolupráce destinačních společností s aktéry cestovního ruchu
HOLEŠINSKÁ, AndreaZákladní údaje
Originální název
Spolupráce destinačních společností s aktéry cestovního ruchu
Název česky
Spolupráce destinačních společností s aktéry cestovního ruchu
Název anglicky
DMOs’ cooperation with stakeholders
Autoři
HOLEŠINSKÁ, Andrea (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
1. vyd. Brno, 5. mezinárodní kolokvium o cestovním ruchu. Sborník příspěvků. Pavlov, 11.-12. září 2014. CD-ROM, od s. 55-65, 11 s. 2014
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50600 5.6 Political science
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Kód RIV
RIV/00216224:14560/14:00077955
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
ISBN
978-80-210-7585-6
Klíčová slova česky
spolupráce; destinační společnost (DMO); partnerství
Klíčová slova anglicky
Cooperation; destination management organization (DMO); partnership
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 19. 1. 2015 09:48, Ing. Bc. Andrea Holešinská, Ph.D.
V originále
Spolupráce je základním kamenem destinačního managementu. Úkolem destinačních společností je spolupráci vytvářet a upevňovat. Díky spolupráci vznikají synergické efekty, které posilují konkurenceschopnost nejen aktérů cestovního ruchu, ale celé destinace. Čím vyspělejší spolupráce, potažmo destinačního managementu, tím lepší pozice destinace na trhu. Předmětem tohoto příspěvku je tedy spolupráce – její motivy, formy, způsob a intenzita (stupeň vyspělosti). Spolupráce mezi aktéry cestovního ruchu v destinaci je hodnocena z pohledu destinačních společností.
Anglicky
Cooperation is a headstone of destination management. Therefore, the task of destination management organizations (DMOs) is to create and enhance the cooperation. Cooperation stimulates synergy that strengths competitiveness of both stakeholders and the destination as a whole. In other words, the more maturate the cooperation (destination management) is, the better position the destination has on the market. Thus, the object of the paper is cooperation – its motivation, forms, ways of practice and its intensity (level of maturity). Cooperation among stakeholders within a destination is evaluated from the DMOs’ perspective.
Návaznosti
MUNI/A/0853/2013, interní kód MU |
|