2014
Evaluace struktury a náplně předmětů informatického charakteru na katedře technické a informační výchovy PedF MU
DOSEDLA, MartinZákladní údaje
Originální název
Evaluace struktury a náplně předmětů informatického charakteru na katedře technické a informační výchovy PedF MU
Název česky
Evaluace struktury a náplně předmětů informatického charakteru na katedře technické a informační výchovy PedF MU
Název anglicky
EVALUATION OF THE STRUCTURE AND CONTENT OF INFORMATICS CHARACTER COURSES IN THE DEPARTMENT OF TECHNICAL EDUCATION AND INFORMATION SCIENCE AT FACULTY OF EDUCATION MU
Autoři
DOSEDLA, Martin (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Hradec Králové, Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů, od s. 24-27, 4 s. 2014
Nakladatel
Gaudeamus
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14410/14:00078095
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7435-384-0
ISSN
Klíčová slova česky
informační výchova; evaluace; výuka; technická výchova; výzkum
Klíčová slova anglicky
information education; evaluation; training; technical education; research
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 16. 3. 2015 12:37, Ing. Martin Dosedla, Ph.D.
V originále
Článek se zabývá zhodnocením struktury a náplně předmětů informatického charakteru vyučovaných na Katedře technické a informační výchovy, Pedagogické fakulty, Masarykovy univerzity. Tyto předměty prošly v uplynulých letech kompletní inovací. V textu vyhodnocujeme výsledky šetření s cílem vyhodnotit kvality a nedostatky těchto předmětů.
Anglicky
The paper deals with the evaluation of the structure and content of informatics courses at the Department of Technical Education and Information Science, Faculty of Education, Masaryk University. These courses have been a complete innovated in recent years. In the text, we evaluate the results of an investigation to evaluate the quality and deficiencies in these subjects.