D 2014

Evaluace struktury a náplně předmětů informatického charakteru na katedře technické a informační výchovy PedF MU

DOSEDLA, Martin

Základní údaje

Originální název

Evaluace struktury a náplně předmětů informatického charakteru na katedře technické a informační výchovy PedF MU

Název česky

Evaluace struktury a náplně předmětů informatického charakteru na katedře technické a informační výchovy PedF MU

Název anglicky

EVALUATION OF THE STRUCTURE AND CONTENT OF INFORMATICS CHARACTER COURSES IN THE DEPARTMENT OF TECHNICAL EDUCATION AND INFORMATION SCIENCE AT FACULTY OF EDUCATION MU

Autoři

DOSEDLA, Martin (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Hradec Králové, Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů, od s. 24-27, 4 s. 2014

Nakladatel

Gaudeamus

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)

Odkazy

Kód RIV

RIV/00216224:14410/14:00078095

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7435-384-0

ISSN

Klíčová slova česky

informační výchova; evaluace; výuka; technická výchova; výzkum

Klíčová slova anglicky

information education; evaluation; training; technical education; research

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 16. 3. 2015 12:37, Ing. Martin Dosedla, Ph.D.

Anotace

V originále

Článek se zabývá zhodnocením struktury a náplně předmětů informatického charakteru vyučovaných na Katedře technické a informační výchovy, Pedagogické fakulty, Masarykovy univerzity. Tyto předměty prošly v uplynulých letech kompletní inovací. V textu vyhodnocujeme výsledky šetření s cílem vyhodnotit kvality a nedostatky těchto předmětů.

Anglicky

The paper deals with the evaluation of the structure and content of informatics courses at the Department of Technical Education and Information Science, Faculty of Education, Masaryk University. These courses have been a complete innovated in recent years. In the text, we evaluate the results of an investigation to evaluate the quality and deficiencies in these subjects.