Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{1215652, author = {Trnová, Eva and Krejčí, Jan}, address = {Nitra, Slovakia}, booktitle = {Vymedzenie obsahu školskej fyziky}, editor = {M. Štubňa, M. Benko}, keywords = {design-based research, theory, practice, physics education}, howpublished = {paměťový nosič}, language = {cze}, location = {Nitra, Slovakia}, publisher = {Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre a Pobočka JSMF v Nitre}, title = {EDUCOLAND: Propojení vzdělávací teorie a praxe}, year = {2014} }
TY - JOUR ID - 1215652 AU - Trnová, Eva - Krejčí, Jan PY - 2014 TI - EDUCOLAND: Propojení vzdělávací teorie a praxe PB - Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre a Pobočka JSMF v Nitre CY - Nitra, Slovakia KW - design-based research, theory, practice, physics education N2 - Klesající zájem o přírodovědné vzdělávání, včetně fyziky, je spojován se způsobem výuky, který nevyhovuje současným vzdělávacím potřebám žáků. Nejdůležitějším důvodem je zřejmě změna učebního stylu dnešních žáků, příslušníků počítačové NET-generace a odtržení vzdělávacích obsahů od každodenního života. Učitelé intuitivně hledající cestu, jak přírodovědné předměty vyučovat. Experti-výzkumníci se naopak prioritně věnují výzkumům, ale díky přílišné odborné úrovni komunikace nedokáží své myšlenky předat učitelům. Odborníci mluví o mezeře mezi teorií a praxí. V projektu EDUCOLAND jsme se pokusili pomocí konstrukčního výzkumu tuto mezeru překlenout propojením výzkumné sféry se školskou. Jádrem projektu je webový portál, který je spoluvytvářen experty-edukátory a učiteli na školách. ER -
TRNOVÁ, Eva a Jan KREJČÍ. EDUCOLAND: Propojení vzdělávací teorie a praxe. In M. Štubňa, M. Benko. \textit{Vymedzenie obsahu školskej fyziky}. Nitra, Slovakia: Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre a Pobočka JSMF v Nitre, 2014, 8 s.
|