J 2014

Možnosti rozvíjení matematických pojmů v rámci Montessori předškolního vzdělávání.

BUDÍNOVÁ, Irena

Základní údaje

Originální název

Možnosti rozvíjení matematických pojmů v rámci Montessori předškolního vzdělávání.

Název anglicky

Possibilities of Development of the Mathematical Concepts in the Frame of Montessori Preschool Education

Autoři

BUDÍNOVÁ, Irena (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae. Ružomberok, Univerzitas Catholica, 2014, 1336-2232

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Slovensko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/14:00078309

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

předškolní vzdělávání; Montessori pedagogika

Klíčová slova anglicky

preschool education; Montessori education
Změněno: 26. 3. 2015 12:28, Mgr. Irena Budínová, Ph.D.

Anotace

V originále

Článek pojednává o možnostech rozvoje předškolních matematických představ dětí pomocí Montessori pedagogiky. Výsledek vznikl v rámci výzkumného šetření s dětmi ve školkách s předškolní Montessori výukou.

Anglicky

The article deals with possibilities of development of preschool mathematical concepts of children by Montessori education. The outcome arised in the frame of research with children in pre-school Montessori education.