2014
Možnosti rozvíjení matematických pojmů v rámci Montessori předškolního vzdělávání.
BUDÍNOVÁ, IrenaZákladní údaje
Originální název
Možnosti rozvíjení matematických pojmů v rámci Montessori předškolního vzdělávání.
Název anglicky
Possibilities of Development of the Mathematical Concepts in the Frame of Montessori Preschool Education
Autoři
BUDÍNOVÁ, Irena (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae. Ružomberok, Univerzitas Catholica, 2014, 1336-2232
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/14:00078309
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
předškolní vzdělávání; Montessori pedagogika
Klíčová slova anglicky
preschool education; Montessori education
Změněno: 26. 3. 2015 12:28, Mgr. Irena Budínová, Ph.D.
V originále
Článek pojednává o možnostech rozvoje předškolních matematických představ dětí pomocí Montessori pedagogiky. Výsledek vznikl v rámci výzkumného šetření s dětmi ve školkách s předškolní Montessori výukou.
Anglicky
The article deals with possibilities of development of preschool mathematical concepts of children by Montessori education. The outcome arised in the frame of research with children in pre-school Montessori education.