KOVÁŘOVÁ, Pavla a Gabriela ŠIMKOVÁ. Evidence-Based Learning Approach in Evaluation of Information Literacy Education. In ECIL 2014. 2014. ISBN 978-953-175-525-2.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Evidence-Based Learning Approach in Evaluation of Information Literacy Education
Autoři KOVÁŘOVÁ, Pavla a Gabriela ŠIMKOVÁ.
Vydání ECIL 2014, 2014.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Konferenční abstrakt
Obor Dokumentace, knihovnictví, práce s informacemi
Stát vydavatele Chorvatsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISBN 978-953-175-525-2
Klíčová slova anglicky evidence-based learning; information literacy effectiveness; Kirkpatrick's Four-Level model; research
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: PhDr. Pavla Vizváry, Ph.D. LL.M., učo 136790. Změněno: 23. 11. 2016 13:40.
Návaznosti
EE2.4.31.0014, projekt VaVNázev: Platforma výzkumné a vzdělávací spolupráce v síti informačních profesionálů (ERNIE)
VytisknoutZobrazeno: 6. 9. 2024 21:19