u 2014

Evaluační zprávy pro školy: Výsledky žáků v angličtině na konci základního vzdělávání

VLČKOVÁ, Kateřina a Karolína PEŠKOVÁ

Základní údaje

Originální název

Evaluační zprávy pro školy: Výsledky žáků v angličtině na konci základního vzdělávání

Název anglicky

Evaluation reports for schools: Students achievement in English at the end of lower secondary education

Vydání

1. vyd. Brno, 100 s. Evaluační zprávy školám. 1, 2014

Nakladatel

Masarykova unvierzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Účelové publikace

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

strategie učení; výsledky vzdělávání; angličtina jako cizí jazyk; konec základního vzdělávání

Klíčová slova anglicky

learning strategies; achievement; English as foreign language; end of compulsory (lower secondary) education
Změněno: 19. 3. 2015 16:56, Mgr. Karolína Dundálková, Ph.D.

Anotace

V originále

Výzkumná zpráva obsahuje soubor 16 evaluačních zpráv pro jednotlivé školy zúčastněné výzkumu v rámci projektu GAP407/12/0432 Strategie učení se cizímu jazyku a výsledky vzdělávání: Analýza shluků a sekvencí strategií. Jednalo se o náhodný (pravděpodobnostní) výběr škol na úrovni Jihomoravského kraje. Celkem se výzkumu zúčastnilo 25 tříd se 462 žáky 9. ročníku základních škol, tj. na konci etapy povinné školní docházky. Zprávy shrnují výsledky žáků v jazykovém testu KET, výsledky z dotazníku na výkonovou a učební motivaci a dotazníku na zájem o předmět, z dotazníku stylů učení a dotazníku používání strategií žáky a podpory strategií učitelem. Uvádí také některé trendy zjištěné z demografického dotazníku. Výsledky v daných oblastech u každé školy jsou porovnávány s celkovými výsledky všech škol ve vzorku a v případě motivace také s normami za ČR.

Anglicky

Výzkumná zpráva obsahuje soubor 16 evaluačních zpráv pro jednotlivé školy zúčastněné výzkumu v rámci projektu GAP407/12/0432 Strategie učení se cizímu jazyku a výsledky vzdělávání: Analýza shluků a sekvencí strategií. Jednalo se o náhodný (pravděpodobnostní) výběr škol na úrovni Jihomoravského kraje. Celkem se výzkumu zúčastnilo 25 tříd se 462 žáky 9. ročníku základních škol, tj. na konci etapy povinné školní docházky. Zprávy shrnují výsledky žáků v jazykovém testu KET, výsledky z dotazníku na výkonovou a učební motivaci a dotazníku na zájem o předmět, z dotazníku stylů učení a dotazníku používání strategií žáky a podpory strategií učitelem. Uvádí také některé trendy zjištěné z demografického dotazníku. Výsledky v daných oblastech u každé školy jsou porovnávány s celkovými výsledky všech škol ve vzorku a v případě motivace také s normami za ČR.

Návaznosti

GAP407/12/0432, projekt VaV
Název: Strategie učení se cizímu jazyku a výsledky vzdělávání: Analýza shluků a sekvencí strategií
Investor: Grantová agentura ČR, Strategie učení se cizímu jazyku a výsledky vzdělávání: Analýza shluků a sekvencí strategií