2014
Evaluační zprávy pro školy: Výsledky žáků v angličtině na konci základního vzdělávání
VLČKOVÁ, Kateřina a Karolína PEŠKOVÁZákladní údaje
Originální název
Evaluační zprávy pro školy: Výsledky žáků v angličtině na konci základního vzdělávání
Název anglicky
Evaluation reports for schools: Students achievement in English at the end of lower secondary education
Autoři
Vydání
1. vyd. Brno, 100 s. Evaluační zprávy školám. 1, 2014
Nakladatel
Masarykova unvierzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Účelové publikace
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
strategie učení; výsledky vzdělávání; angličtina jako cizí jazyk; konec základního vzdělávání
Klíčová slova anglicky
learning strategies; achievement; English as foreign language; end of compulsory (lower secondary) education
Změněno: 19. 3. 2015 16:56, Mgr. Karolína Dundálková, Ph.D.
V originále
Výzkumná zpráva obsahuje soubor 16 evaluačních zpráv pro jednotlivé školy zúčastněné výzkumu v rámci projektu GAP407/12/0432 Strategie učení se cizímu jazyku a výsledky vzdělávání: Analýza shluků a sekvencí strategií. Jednalo se o náhodný (pravděpodobnostní) výběr škol na úrovni Jihomoravského kraje. Celkem se výzkumu zúčastnilo 25 tříd se 462 žáky 9. ročníku základních škol, tj. na konci etapy povinné školní docházky. Zprávy shrnují výsledky žáků v jazykovém testu KET, výsledky z dotazníku na výkonovou a učební motivaci a dotazníku na zájem o předmět, z dotazníku stylů učení a dotazníku používání strategií žáky a podpory strategií učitelem. Uvádí také některé trendy zjištěné z demografického dotazníku. Výsledky v daných oblastech u každé školy jsou porovnávány s celkovými výsledky všech škol ve vzorku a v případě motivace také s normami za ČR.
Anglicky
Výzkumná zpráva obsahuje soubor 16 evaluačních zpráv pro jednotlivé školy zúčastněné výzkumu v rámci projektu GAP407/12/0432 Strategie učení se cizímu jazyku a výsledky vzdělávání: Analýza shluků a sekvencí strategií. Jednalo se o náhodný (pravděpodobnostní) výběr škol na úrovni Jihomoravského kraje. Celkem se výzkumu zúčastnilo 25 tříd se 462 žáky 9. ročníku základních škol, tj. na konci etapy povinné školní docházky. Zprávy shrnují výsledky žáků v jazykovém testu KET, výsledky z dotazníku na výkonovou a učební motivaci a dotazníku na zájem o předmět, z dotazníku stylů učení a dotazníku používání strategií žáky a podpory strategií učitelem. Uvádí také některé trendy zjištěné z demografického dotazníku. Výsledky v daných oblastech u každé školy jsou porovnávány s celkovými výsledky všech škol ve vzorku a v případě motivace také s normami za ČR.
Návaznosti
GAP407/12/0432, projekt VaV |
|