c 2014

Využití navigačních systémů ve školních environmentálních projektech

SVATOŇOVÁ, Hana, Kateřina MRÁZKOVÁ, Hana SVOBODOVÁ, Irena PLUCKOVÁ, Jindřiška SVOBODOVÁ et. al.

Základní údaje

Originální název

Využití navigačních systémů ve školních environmentálních projektech

Vydání

1. vyd. Brno, 50 s. 2014

Nakladatel

Muni Press

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)

Obor

Zemský magnetismus, geodesie, geografie

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-7090-5

Klíčová slova česky

zeměpis; GPS; chemie, fyzika; biologie; environmentální projekt

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 18. 3. 2015 20:20, RNDr. Hana Svobodová, Ph.D.

Anotace

V originále

Odborný a metodický text " Využití navigačních systémů ve školních environmentálních projektech" obsahuje kapitoly: 1) Orientujeme se na Zemi (Orientace v na Zemi a v přírodě, Vývoj orientace člověka v přírodě, krajině, Práce s kompasem a buzolou, navigační systémy - úvod do problematiky, práce s GPS.). 2) Navigační systémy v přírodních vědách a jejich výuce: Didaktické úlohy a hry s fyzikálními experimenty a využitím GPS, Didaktické úlohy a hry s chemickými experimenty a využitím GPS, Didaktické úlohy a hry s biologickými experimenty a využitím GPS, Didaktické úlohy a hry s geografickými experimenty a využitím GPS. 3) Environmentální projekt s využitím navigačních systémů. 4) Psych. - ped. příloha – Základní aspekty rozvoje osobnosti.

Návaznosti

CZ.1.07/1.3.41/02.0044, interní kód MU
Název: Učitel přírodovědy, nejmodernější technologie a environmentální aplikace
Investor: Jihomoravský kraj, Učitel přírodovědy, nejmodernější technologie a environmentální aplikace, 1.3 Další vzdělávání pracovníků škol a školských zařízení

Přiložené soubory