Workhop multikulturních lekcí v prostředí školy s využitím dramatické výchovy
GULOVÁ, Lenka, Markéta SEDLÁKOVÁ a Marie PAVLOVSKÁ. Workhop multikulturních lekcí v prostředí školy s využitím dramatické výchovy. 2014. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Workhop multikulturních lekcí v prostředí školy s využitím dramatické výchovy |
Název anglicky | Workshop of Multicultural Lessons at Schools with use of Drama Education |
Autoři | GULOVÁ, Lenka (203 Česká republika, garant, domácí), Markéta SEDLÁKOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Marie PAVLOVSKÁ (203 Česká republika, domácí). |
Vydání | 2014. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | ukrajinština |
Typ výsledku | Uspořádání workshopu |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Ukrajina |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Kód RIV | RIV/00216224:14410/14:00078658 |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
Klíčová slova česky | Teorie multikulturní výchovy; kvalitativní výzkumná analýza; multikulturní lekce; dramatická výchova; diverzita; předsudky; hodnoty; aktivizace; vzdělávání; škola; žáci. |
Klíčová slova anglicky | Multicultural education; qualitative research analysis;diversity; prejudice; values; lesson; drama education; school; pupils. |
Změnil | Změnila: Mgr. Lenka Gulová, Ph.D., učo 5686. Změněno: 29. 3. 2015 22:40. |
Anotace |
---|
Workshop byl realizovaný pro pedagogické pracovníky z kievských základních škol. Otevřela se zde témata spojená s diverzitou ve školním prostředí, s multikulturní výchovou a s výchovou k hodnotám. Pedagogičtí pracovníci měli mimo jiné možnost seznámit se s různými technikami a metodami práce s žáky a s jinakostí. Součástí byly lekce z dramatické výchovy. Byly prezentovány výsledky kvalitativní výzkumné analýzy. Workshop byl simultánně překládán do ukrajinštiny. |
Anotace anglicky |
---|
The workshop was done for teachers from primary schools in Kiev. Topics connected with diversity at schools, multicultural education and with value education were addressed. The teachers had the opportunity to become acquainted (among others) with different techniques and methods of work with pupils and with diversity. Drama education lessons were a part of the workshop. Presented the results of qualitative research analysis. The workshop was simultaneously translated into Ukrainian. |
Návaznosti | |
---|---|
MUNI/A/0741/2012, interní kód MU | Název: Výzkumná šetření zaměřená na sociálně znevýhodněné skupiny (Akronym: ROMCIZ) |
Investor: Masarykova univerzita, Výzkumná šetření zaměřená na sociálně znevýhodněné skupiny, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty |
VytisknoutZobrazeno: 16. 10. 2024 23:38