W 2014

Workshop Multikulturní výchova v prostředí, práce s diverzitou

GULOVÁ, Lenka, Markéta SEDLÁKOVÁ a Marie PAVLOVSKÁ

Základní údaje

Originální název

Workshop Multikulturní výchova v prostředí, práce s diverzitou

Název anglicky

Workshop Multicultural Education School, Work with Diversity

Autoři

GULOVÁ, Lenka (203 Česká republika, garant, domácí), Markéta SEDLÁKOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Marie PAVLOVSKÁ (203 Česká republika, domácí)

Vydání

2014

Další údaje

Jazyk

ukrajinština

Typ výsledku

Uspořádání workshopu

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Ukrajina

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/14:00078659

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

Multikulturní výchova; kvalitativní výzkumná analýza; sociální pedagogika; axiologie; projektování; dramatická výchova; aktivizace; výzkum diverzity ve škole.

Klíčová slova anglicky

Multicultural education; qualitative research analysis; social education; axiology; project; planning; drama education; activation; research in school diversity.

Příznaky

Mezinárodní význam
Změněno: 29. 3. 2015 22:41, Mgr. Lenka Gulová, Ph.D.

Anotace

V originále

Workshop byl realizovaný zejména pro studenty a pedagogické pracovníky z oboru sociální pedagogika Psychologické fakulty Univerzity Tarase Ševčenka. Otevřela se zde témata spojená s diverzitou ve školním prostředí, s multikulturní výchovou a s výchovou k hodnotám. Dalším tématem bylo projektování a výzkum v sociální pedagogice a multikulturní výchově. Otevřelo se zde téma sociální pedagogiky v teorii a praxi. Studenti měli možnost vyzkoušet si metody dramatické výchovy v práci s tématem multikulturní výchovy.Byly prezentovány výsledky kvalitativní výzkumné analýzy. Workshop byl simultánně překládán do ukrajinštiny.

Anglicky

The workshop was done mainly for students and teachers from a study programme in social education at the Faculty of Psychology, Taras Schevchenko University. Topics connected with diversity at schools, multicultural education and with value education were addressed. Another issue was project planning and research in social and multicultural education. The theory and practice of social education was addressed there. The students had the opportunity to practice methods of drama education in terms of multicultural education.Presented the results of qualitative research analysis. The workshop was simultaneously translated into Ukrainian.

Návaznosti

MUNI/A/0741/2012, interní kód MU
Název: Výzkumná šetření zaměřená na sociálně znevýhodněné skupiny (Akronym: ROMCIZ)
Investor: Masarykova univerzita, Výzkumná šetření zaměřená na sociálně znevýhodněné skupiny, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty