p 2014

Aktivní doučování v sociálně znevýhodněných rodinách jako součást přípravy učitele

GULOVÁ, Lenka

Základní údaje

Originální název

Aktivní doučování v sociálně znevýhodněných rodinách jako součást přípravy učitele

Autoři

Vydání

Implementace předmětu Sociální komunikace se žákem (Aktivní doučování v sociálně znevýhodněných rodinách), Univezita Tarase Ševčenka, 2014

Další údaje

Jazyk

ukrajinština

Typ výsledku

Vyžádané přednášky

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Ukrajina

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

Sociálně znevýhodněné skupiny aktivizace kultura žák učitel doučovatel komunikace reflexní deník pedagogická praxe
Změněno: 25. 1. 2015 12:55, Mgr. Lenka Gulová, Ph.D.

Anotace

V originále

Přednáška byla určena studentům a učitelům Filozofické fakulty Univerzity Tarase Ševčenka. Byl zde představen program Aktivního doučování v prostředí sociálně znevýhodněných rodin. Dalšími tématy byla práce s žákem v rodinném prostředí, didaktické metody uplatňované v aktivizaci, komunikace s učitelem prostřednictvím reflexního deníku. V návaznosti na přednášku byl na fakultě vytvořen volitelný předmět zaměřený na aktivní doučování, který si studenti mohou zaregistrovat. Předmět se nazývá Sociální komunikace se žákem.

Návaznosti

MUNI/A/0741/2012, interní kód MU
Název: Výzkumná šetření zaměřená na sociálně znevýhodněné skupiny (Akronym: ROMCIZ)
Investor: Masarykova univerzita, Výzkumná šetření zaměřená na sociálně znevýhodněné skupiny, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty