2014
Aktivní doučování v sociálně znevýhodněných rodinách jako součást přípravy učitele
GULOVÁ, LenkaZákladní údaje
Originální název
Aktivní doučování v sociálně znevýhodněných rodinách jako součást přípravy učitele
Autoři
Vydání
Implementace předmětu Sociální komunikace se žákem (Aktivní doučování v sociálně znevýhodněných rodinách), Univezita Tarase Ševčenka, 2014
Další údaje
Jazyk
ukrajinština
Typ výsledku
Vyžádané přednášky
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Ukrajina
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
Sociálně znevýhodněné skupiny aktivizace kultura žák učitel doučovatel komunikace reflexní deník pedagogická praxe
Změněno: 25. 1. 2015 12:55, Mgr. Lenka Gulová, Ph.D.
Anotace
V originále
Přednáška byla určena studentům a učitelům Filozofické fakulty Univerzity Tarase Ševčenka. Byl zde představen program Aktivního doučování v prostředí sociálně znevýhodněných rodin. Dalšími tématy byla práce s žákem v rodinném prostředí, didaktické metody uplatňované v aktivizaci, komunikace s učitelem prostřednictvím reflexního deníku. V návaznosti na přednášku byl na fakultě vytvořen volitelný předmět zaměřený na aktivní doučování, který si studenti mohou zaregistrovat. Předmět se nazývá Sociální komunikace se žákem.
Návaznosti
MUNI/A/0741/2012, interní kód MU |
|