2014
Rovnosť a kvalita v predškolskom vzdelávaní ako predpoklad udržateľného rozvoja
SYSLOVÁ, Zora a Monika MIŇOVÁZákladní údaje
Originální název
Rovnosť a kvalita v predškolskom vzdelávaní ako predpoklad udržateľného rozvoja
Název česky
Rovnost a kvalita v předškolním vzdělávání jako předpoklad udržitelného rozvoje
Název anglicky
Equity and quality in early childhood education as a prerequisite for sustainable development
Autoři
SYSLOVÁ, Zora a Monika MIŇOVÁ
Vydání
Prešov, od s. 1 - 291, 291 s. 2014
Nakladatel
Prešovská univerzita v Prešově
Další údaje
Jazyk
slovenština
Typ výsledku
Editorství tematického sborníku, editorství monotematického čísla odborného časopisu
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-555-1152-8
Klíčová slova česky
Kvalita; předškolní vzdělávání; rovnost; udržitelný rozvoj.
Klíčová slova anglicky
Quality; preschool education; equality; udžitelný development.
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 13. 3. 2015 12:54, doc. PhDr. Zora Syslová, Ph.D.
V originále
Sborník prezentuje výsledky konference „Rovnosť a kvalita v predškolskom vzdelávaní ako predpoklad udržateľného rozvoja“, kterou pořádaly Slovenský a Český výbor Světové organizace pro předškolní výchovu OMEP, Ministerstvo školství, vědy, výzkumu a sportu Slovenské republiky a Pedagogická fakulta Prešovské univerzity v Prešově. Všechny příspěvky směřovaly svým obsahem k problematice trvale udržitelného rozvoje. Snažily se přiblížit postavení mateřských škol v rozvoji dovedností dětí směřujících k zachování přírodní hodnoty a biologické rozmanitosti prostředí pro současné a příští generace, pro jejich dobrý a šťastný život.
Anglicky
The collection presents the results of the conference 'equity and quality in education predškolskom as a prerequisite for Sustainable Development "organized by the Slovak and Czech Committee of the World Organization for pre-school education, Ministry of Education, Science, Research and Sport of the Slovak Republic and the Faculty of Education University of Prešov. All posts are pointing their content to the issue of sustainable development. They tried to bring the position of kindergarten children in developing skills aimed at preserving the natural values of biodiversity and the environment for present and future generations, for their good and happy life.