s 2014

Rovnosť a kvalita v predškolskom vzdelávaní ako predpoklad udržateľného rozvoja

SYSLOVÁ, Zora a Monika MIŇOVÁ

Základní údaje

Originální název

Rovnosť a kvalita v predškolskom vzdelávaní ako predpoklad udržateľného rozvoja

Název česky

Rovnost a kvalita v předškolním vzdělávání jako předpoklad udržitelného rozvoje

Název anglicky

Equity and quality in early childhood education as a prerequisite for sustainable development

Autoři

SYSLOVÁ, Zora a Monika MIŇOVÁ

Vydání

Prešov, od s. 1 - 291, 291 s. 2014

Nakladatel

Prešovská univerzita v Prešově

Další údaje

Jazyk

slovenština

Typ výsledku

Editorství tematického sborníku, editorství monotematického čísla odborného časopisu

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Slovensko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-555-1152-8

Klíčová slova česky

Kvalita; předškolní vzdělávání; rovnost; udržitelný rozvoj.

Klíčová slova anglicky

Quality; preschool education; equality; udžitelný development.

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 13. 3. 2015 12:54, doc. PhDr. Zora Syslová, Ph.D.

Anotace

V originále

Sborník prezentuje výsledky konference „Rovnosť a kvalita v predškolskom vzdelávaní ako predpoklad udržateľného rozvoja“, kterou pořádaly Slovenský a Český výbor Světové organizace pro předškolní výchovu  OMEP, Ministerstvo školství, vědy, výzkumu a sportu Slovenské republiky a Pedagogická fakulta Prešovské univerzity v Prešově. Všechny příspěvky směřovaly svým obsahem k problematice trvale udržitelného rozvoje. Snažily se přiblížit postavení mateřských škol v rozvoji dovedností dětí směřujících k zachování přírodní hodnoty a biologické rozmanitosti prostředí pro současné a příští generace, pro jejich dobrý a šťastný život.

Anglicky

The collection presents the results of the conference 'equity and quality in education predškolskom as a prerequisite for Sustainable Development "organized by the Slovak and Czech Committee of the World Organization for pre-school education, Ministry of Education, Science, Research and Sport of the Slovak Republic and the Faculty of Education University of Prešov. All posts are pointing their content to the issue of sustainable development. They tried to bring the position of kindergarten children in developing skills aimed at preserving the natural values of biodiversity and the environment for present and future generations, for their good and happy life.