e 2014

Sebereflexe jako pomocník učitele

SVOJANOVSKÝ, Petr and Vlastimil ŠVEC

Basic information

Original name

Sebereflexe jako pomocník učitele

Name (in English)

Self reflection as a teacher's helper

Edition

2014

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Přehledové a vzdělávací texty

Field of Study

50300 5.3 Education

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

References:

Organization unit

Faculty of Education

Keywords (in Czech)

sebereflexe, reflexe, profesní rozvoj učitele

Keywords in English

self-reflection, reflection, teacher professional development
Změněno: 10/3/2015 15:36, Mgr. Petr Svojanovský, Ph.D.

Abstract

V originále

V textu je čtenář seznamován s konceptem sebereflexe v profesním rozvoji učitele. Na konkrétních příkladech je ilustrováno, jakým způsobem může být sebereflexe nápomocna učiteli při řešení každodenních situací. Prezentovaný text není ani teoretickou studií, ale ani návodem (kuchařkou), jak sebereflexi uskutečňovat. Je spíše souborem námětů, jak k sebereflexi přistupovat, na co se v ní zaměřit a jak posuzovat kvalitu sebereflexe, aby byla užitečná pro učitelskou praxi.

Links

ROZV/21/2014, interní kód MU
Name: KARSYSPED - Kariérní systém pedagogů regionálních škol
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR