2014
LMS pro blended learning
ČERNÝ, MichalZákladní údaje
Originální název
LMS pro blended learning
Název anglicky
LMS for blended learning
Autoři
Vydání
Hradec Králové, Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference MMK 2014, od s. 2098-2105, 8 s. 2014
Nakladatel
MAGNANIMITAS
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Odkazy
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
ISBN
978-80-87952-07-8
Klíčová slova česky
e-learning; LMS; blended learning; technologie ve vzdělávání
Klíčová slova anglicky
e-learning; LMS; blended learning; technology in education
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 29. 1. 2015 20:28, RNDr. Michal Černý, Ph.D.
V originále
Velká většina e-learningových prostředí je zaměřená na tvorbu čistě distančních kurzů, které většinou vyžadují systematické a promyšlené budování. V prostředí primárního, sekundární i terciálního školství je přitom často vhodné tyto nástroje používat spíše jako doplněk presenčního vzdělávání, nebo jako nástroj pro práci s převrácenou třídou. Příspěvek se zaměří na Google Classroom a OpenClass, který je na takový přístup k LMS zaměřen.
Anglicky
The great majority of e-learning environment is focused only on the creation of distance courses, which usually require a systematic and thoughtful building. In an environment of primary, secondary and tertiary education is often useful while using these tools rather as a supplement face to face education, or as a tool to work with the inverse of the class. The paper focuses on Google Classroom OpenClass and which is of such a targeted approach to the LMS.
Návaznosti
CZ.1.07/1.3.00/51.0035, interní kód MU |
|