D 2014

LMS pro blended learning

ČERNÝ, Michal

Základní údaje

Originální název

LMS pro blended learning

Název anglicky

LMS for blended learning

Autoři

Vydání

Hradec Králové, Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference MMK 2014, od s. 2098-2105, 8 s. 2014

Nakladatel

MAGNANIMITAS

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)

Odkazy

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

ISBN

978-80-87952-07-8

Klíčová slova česky

e-learning; LMS; blended learning; technologie ve vzdělávání

Klíčová slova anglicky

e-learning; LMS; blended learning; technology in education

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 29. 1. 2015 20:28, RNDr. Michal Černý, Ph.D.

Anotace

V originále

Velká většina e-learningových prostředí je zaměřená na tvorbu čistě distančních kurzů, které většinou vyžadují systematické a promyšlené budování. V prostředí primárního, sekundární i terciálního školství je přitom často vhodné tyto nástroje používat spíše jako doplněk presenčního vzdělávání, nebo jako nástroj pro práci s převrácenou třídou. Příspěvek se zaměří na Google Classroom a OpenClass, který je na takový přístup k LMS zaměřen.

Anglicky

The great majority of e-learning environment is focused only on the creation of distance courses, which usually require a systematic and thoughtful building. In an environment of primary, secondary and tertiary education is often useful while using these tools rather as a supplement face to face education, or as a tool to work with the inverse of the class. The paper focuses on Google Classroom OpenClass and which is of such a targeted approach to the LMS.

Návaznosti

CZ.1.07/1.3.00/51.0035, interní kód MU
Název: INTERES - Informační technologie realizované spoluprací
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, INTERES - Informační technologie realizované spoluprací, 1.3 Další vzdělávání pracovníků škol a školských zařízení