Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{1219115, author = {Černý, Michal}, address = {Hradec Králové}, booktitle = {Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference MMK 2014}, keywords = {e-learning; LMS; blended learning; technology in education}, howpublished = {paměťový nosič}, language = {cze}, location = {Hradec Králové}, isbn = {978-80-87952-07-8}, pages = {2098-2105}, publisher = {MAGNANIMITAS}, title = {LMS pro blended learning}, url = {http://www.vedeckekonference.cz/library/proceedings/mmk_2014.pdf}, year = {2014} }
TY - JOUR ID - 1219115 AU - Černý, Michal PY - 2014 TI - LMS pro blended learning PB - MAGNANIMITAS CY - Hradec Králové SN - 9788087952078 KW - e-learning KW - LMS KW - blended learning KW - technology in education UR - http://www.vedeckekonference.cz/library/proceedings/mmk_2014.pdf N2 - Velká většina e-learningových prostředí je zaměřená na tvorbu čistě distančních kurzů, které většinou vyžadují systematické a promyšlené budování. V prostředí primárního, sekundární i terciálního školství je přitom často vhodné tyto nástroje používat spíše jako doplněk presenčního vzdělávání, nebo jako nástroj pro práci s převrácenou třídou. Příspěvek se zaměří na Google Classroom a OpenClass, který je na takový přístup k LMS zaměřen. ER -
ČERNÝ, Michal. LMS pro blended learning. In \textit{Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference MMK 2014}. Hradec Králové: MAGNANIMITAS, 2014, s.~2098-2105. ISBN~978-80-87952-07-8.
|