TRNA, Josef a Petr NOVÁK. Motivational effectiveness of experiments in physics education. Online. In W. Kaminski, M. Michelini. GIREP-ICPE-MPTL 2010. Teaching and Learning Physics Today: Challenges? Benefits? Udine, Italy: University of Udine, 2014, s. 409-417. ISBN 978-88-97311-32-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Motivational effectiveness of experiments in physics education
Název česky Motivační efektivita experimentů ve fyzikálním vzdělávání
Autoři TRNA, Josef (203 Česká republika, garant, domácí) a Petr NOVÁK (203 Česká republika, domácí).
Vydání Udine, Italy, GIREP-ICPE-MPTL 2010. Teaching and Learning Physics Today: Challenges? Benefits? od s. 409-417, 9 s. 2014.
Nakladatel University of Udine
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Itálie
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14410/14:00078855
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-88-97311-32-4
Klíčová slova česky motivace; efektivita; fyzikální vzdělávání
Klíčová slova anglicky motivation; effectiveness; experiments; physics education
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: doc. RNDr. Josef Trna, CSc., učo 2027. Změněno: 18. 3. 2015 15:26.
Anotace
The study verifies the authenticity of motivational significance of experiments in physics and in science education. Our research findings illustrate the fact, that experiments used by physics teachers are not always appropriate and sufficient for development of students’ physics knowledge and skills. We used the method of video-study. These educational applications of physics school experiments can support ungifted students and can help to identify and to develop students gifted in physics.
Anotace česky
Studie prezentuje význam motivační role experimentu ve fyzikálním a přírodovědném vzdělávání. Naše výzkumná zjištění ilustrují skutečnost, že experimenty užité učitely fyziky nejsou vždy adekvátně aplikovány. Pro rozvoj jejich vědomostí a dovedností. Aplikace fyzikálních školních experimentů může podporovat nenadané i nadané žáky ve fyzice.
VytisknoutZobrazeno: 27. 4. 2024 13:51