2014
Diagnostika v práci učitele s nadanými žáky
ŠŤÁVA, Jan a Gabriela VĚCHTOVÁZákladní údaje
Originální název
Diagnostika v práci učitele s nadanými žáky
Název česky
Diagnostika v práci učitele s nadanými žáky
Název anglicky
Diagnosis in teacher's work with gifted students
Autoři
ŠŤÁVA, Jan (203 Česká republika, domácí) a Gabriela VĚCHTOVÁ (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
1. vyd. Ostrava, Diagnostika osobnostně sociálního rozvoje, od s. 64-73, 10 s. Diagnostika osobnostně sociálního rozvoje, 2014
Nakladatel
PdF Ostrava
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/14:00078890
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7464-652-2
Klíčová slova česky
nadaný žák; identifikace; pedagog; ambice; projev; výchovně vzdělávací proces; priorita diagnostikování potřeb edukace nadaných žáků; kompetence učitele; problematika práce učitele s nadanými žáky.
Klíčová slova anglicky
gifted student identification; educator; ambitions; skills; educational process priority; diagnosing the needs of the education of gifted students; teacher competence; the issue of teacher's work with gifted pupils.
Změněno: 6. 3. 2015 16:22, Dana Nesnídalová
V originále
Kapitola se zabývá problematikou diagnostiky potřeb edukace nadaných žáků, přístupy k nadaným žákům, dotýká se profesionalizace učitelské profese, poukazuje na způsobilost a diagnostické kompetence učitele. Sledujeme též subjektivní pohledy pedagogů ve srovnání se skutečností, podložené výzkumným šetřením.
Anglicky
This chapter deals with the diagnosis education needs of gifted students for gifted pupils, touching professionalization of the teaching profession, points out diagnostic capability and teacher competence. We follow the subjective views of teachers compared with the fact-based research survey.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|