C 2014

Diagnostika v práci učitele s nadanými žáky

ŠŤÁVA, Jan a Gabriela VĚCHTOVÁ

Základní údaje

Originální název

Diagnostika v práci učitele s nadanými žáky

Název česky

Diagnostika v práci učitele s nadanými žáky

Název anglicky

Diagnosis in teacher's work with gifted students

Autoři

ŠŤÁVA, Jan (203 Česká republika, domácí) a Gabriela VĚCHTOVÁ (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

1. vyd. Ostrava, Diagnostika osobnostně sociálního rozvoje, od s. 64-73, 10 s. Diagnostika osobnostně sociálního rozvoje, 2014

Nakladatel

PdF Ostrava

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14410/14:00078890

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7464-652-2

Klíčová slova česky

nadaný žák; identifikace; pedagog; ambice; projev; výchovně vzdělávací proces; priorita diagnostikování potřeb edukace nadaných žáků; kompetence učitele; problematika práce učitele s nadanými žáky.

Klíčová slova anglicky

gifted student identification; educator; ambitions; skills; educational process priority; diagnosing the needs of the education of gifted students; teacher competence; the issue of teacher's work with gifted pupils.
Změněno: 6. 3. 2015 16:22, Dana Nesnídalová

Anotace

V originále

Kapitola se zabývá problematikou diagnostiky potřeb edukace nadaných žáků, přístupy k nadaným žákům, dotýká se profesionalizace učitelské profese, poukazuje na způsobilost a diagnostické kompetence učitele. Sledujeme též subjektivní pohledy pedagogů ve srovnání se skutečností, podložené výzkumným šetřením.

Anglicky

This chapter deals with the diagnosis education needs of gifted students for gifted pupils, touching professionalization of the teaching profession, points out diagnostic capability and teacher competence. We follow the subjective views of teachers compared with the fact-based research survey.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání