ŠŤÁVA, Jan a Gabriela VĚCHTOVÁ. Diagnostika v práci učitele s nadanými žáky. In J. Malach, M. Rozsypalová. Diagnostika osobnostně sociálního rozvoje. 1. vyd. Ostrava: PdF Ostrava, 2014, s. 64-73. Diagnostika osobnostně sociálního rozvoje. ISBN 978-80-7464-652-2.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Diagnostika v práci učitele s nadanými žáky
Název česky Diagnostika v práci učitele s nadanými žáky
Název anglicky Diagnosis in teacher's work with gifted students
Autoři ŠŤÁVA, Jan (203 Česká republika, domácí) a Gabriela VĚCHTOVÁ (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Ostrava, Diagnostika osobnostně sociálního rozvoje, od s. 64-73, 10 s. Diagnostika osobnostně sociálního rozvoje, 2014.
Nakladatel PdF Ostrava
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/14:00078890
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7464-652-2
Klíčová slova česky nadaný žák; identifikace; pedagog; ambice; projev; výchovně vzdělávací proces; priorita diagnostikování potřeb edukace nadaných žáků; kompetence učitele; problematika práce učitele s nadanými žáky.
Klíčová slova anglicky gifted student identification; educator; ambitions; skills; educational process priority; diagnosing the needs of the education of gifted students; teacher competence; the issue of teacher's work with gifted pupils.
Změnil Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 6. 3. 2015 16:22.
Anotace
Kapitola se zabývá problematikou diagnostiky potřeb edukace nadaných žáků, přístupy k nadaným žákům, dotýká se profesionalizace učitelské profese, poukazuje na způsobilost a diagnostické kompetence učitele. Sledujeme též subjektivní pohledy pedagogů ve srovnání se skutečností, podložené výzkumným šetřením.
Anotace anglicky
This chapter deals with the diagnosis education needs of gifted students for gifted pupils, touching professionalization of the teaching profession, points out diagnostic capability and teacher competence. We follow the subjective views of teachers compared with the fact-based research survey.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 15. 7. 2024 17:14