C 2014

Aktuální otázky z oblasti lexika u dětí před zahájením školní docházky

BYTEŠNÍKOVÁ, Ilona

Základní údaje

Originální název

Aktuální otázky z oblasti lexika u dětí před zahájením školní docházky

Název česky

Aktuální otázky z oblasti lexika u dětí před zahájením školní docházky

Název anglicky

Current Questions of Vocabulary of per School Age Children

Vydání

první. Brno, Inkluze žáků s narušenou komunikační schopností a žáků se sluchovým postižením. Psychologické, medicínské aspeciálněpedagogické souvislosti. Inclusion of Pupils with Disordered Communication Ability and with Hearning Impairment. Psychological, Medicial and Special Educational Context, od s. 59-70, 12 s. 2014

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-7487-3

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 5. 2. 2015 14:59, PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D.

Návaznosti

MUNI/M/0012/2013, interní kód MU
Název: Inkluze ve škole jako interdisciplinární problém. Východiska, podmínky a strategie realizace
Investor: Masarykova univerzita, Inkluze ve škole jako interdisciplinární problém. Východiska, podmínky a strategie realizace, INTERDISCIPLINARY - Mezioborové výzkumné projekty