VÍTKOVÁ, Marie. Role učitele v inkluzivním vyučování (The Role of Teachers in Inclusive Teaching). In PIPEKOVÁ, J., VÍTKOVÁ, M. et al. Od inkluze ve školním prostředí k sociální inkluzi a participaci ve společnosti. From School Inclusion to Social Inclusion and Participation in Society. první. Brno: Masarykova univerzita, 2014, p. 13-31. ISBN 978-80-210-7530-6. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1220229, author = {Vítková, Marie}, address = {Brno}, booktitle = {Od inkluze ve školním prostředí k sociální inkluzi a participaci ve společnosti. From School Inclusion to Social Inclusion and Participation in Society.}, edition = {první}, editor = {PIPEKOVÁ, J., VÍTKOVÁ, M. et al}, keywords = {student; teachers; inclusive didactics; inclusive teaching; heterogeneous group; internal differentiation; individualization; teaching skills; cooperative learning; project-based teaching; students with special educational needs}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-7530-6}, pages = {13-31}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Role učitele v inkluzivním vyučování}, year = {2014} }
TY - CHAP ID - 1220229 AU - Vítková, Marie PY - 2014 TI - Role učitele v inkluzivním vyučování VL - Neuveden PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021075306 KW - student KW - teachers KW - inclusive didactics KW - inclusive teaching KW - heterogeneous group KW - internal differentiation KW - individualization KW - teaching skills KW - cooperative learning KW - project-based teaching KW - students with special educational needs N2 - V kapitole je analyzovaná změna role učitele v podmínkách inkluzivního vzdělávání. Změna struktury přináší učiteli možnost věnovat se žákům diferencovaně v učebních skupinách i individuálně. Pozornost je zaměřena na vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v heterogenní skupině s využitím alternativních metod. Jako příklad je uvedeno kooperativní učení a projektové vyučování. V závěru jsou analyzovány dva výzkumné projekty. K realizaci byly vybrány dvě školy, jedna málotřídní a jedna základní škola praktická se zaměřením na žáky mladšího školního věku. ER -
VÍTKOVÁ, Marie. Role učitele v inkluzivním vyučování (The Role of Teachers in Inclusive Teaching). In PIPEKOVÁ, J., VÍTKOVÁ, M. et al. \textit{Od inkluze ve školním prostředí k sociální inkluzi a participaci ve společnosti. From School Inclusion to Social Inclusion and Participation in Society.}. první. Brno: Masarykova univerzita, 2014, p.~13-31. ISBN~978-80-210-7530-6.
|