GAJZLEROVÁ, Lenka. Motivace pedagogických pracovníků pro použití tabletů ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. In PIPEKOVÁ, J., VÍTKOVÁ, M. et al. Od inkluze ve školním prostředí k sociální inkluzi a participaci ve společnosti. From School Inclusion to Social Inclusion and Participation in Society. první. Brno: Masarykova univerzita, 2014, s. 171-183. ISBN 978-80-210-7530-6. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1220238, author = {Gajzlerová, Lenka}, address = {Brno}, booktitle = {Od inkluze ve školním prostředí k sociální inkluzi a participaci ve společnosti. From School Inclusion to Social Inclusion and Participation in Society.}, edition = {první}, editor = {PIPEKOVÁ, J., VÍTKOVÁ, M. et al}, keywords = {education; pupil with special educational Leeds; multimedial technologies; multimedia; aplications; tablets; teacher; motivation}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-7530-6}, pages = {171-183}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Motivace pedagogických pracovníků pro použití tabletů ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami}, year = {2014} }
TY - CHAP ID - 1220238 AU - Gajzlerová, Lenka PY - 2014 TI - Motivace pedagogických pracovníků pro použití tabletů ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami VL - Neuveden PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021075306 KW - education KW - pupil with special educational Leeds KW - multimedial technologies KW - multimedia KW - aplications KW - tablets KW - teacher KW - motivation N2 - Kapitola představuje dílčí výsledky výzkumu zaměřeného na využití tabletů ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Analýza dílčí výzkumné otázky je věnována motivaci pedagogických pracovníků pro využití tabletů ve vzdělávání. Kapitola předkládá teoretická východiska s definováním základních pojmů z oblasti multimediálních technologií. Kvalitativní výzkumné šetření bylo realizováno v roce 2013-2014, technikou polostrukturovaného rozhovoru s využitím předem připravených otázek. Získaná data byla podrobně analyzována a v závěru zpracována pomocí selektivního kódování do kauzální sítě. Výsledky vypovídají o vysoké motivovanosti pedagogických pracovníků použít tablet jako vhodnou, účelnou a praktickou pomůcku pro vzdělávání i reedukaci s širokým portfoliem využití. ER -
GAJZLEROVÁ, Lenka. Motivace pedagogických pracovníků pro použití tabletů ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. In PIPEKOVÁ, J., VÍTKOVÁ, M. et al. \textit{Od inkluze ve školním prostředí k sociální inkluzi a participaci ve společnosti. From School Inclusion to Social Inclusion and Participation in Society.}. první. Brno: Masarykova univerzita, 2014, s.~171-183. ISBN~978-80-210-7530-6.
|