C 2014

Motivace pedagogických pracovníků pro použití tabletů ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami

GAJZLEROVÁ, Lenka

Basic information

Original name

Motivace pedagogických pracovníků pro použití tabletů ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami

Name in Czech

Motivace pedagogických pracovníků pro použití tabletů ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami

Name (in English)

Motivation of Teachers to Use Tablets to Educate Pupils with Special Educational Needs

Edition

první. Brno, Od inkluze ve školním prostředí k sociální inkluzi a participaci ve společnosti. From School Inclusion to Social Inclusion and Participation in Society. p. 171-183, 13 pp. 2014

Publisher

Masarykova univerzita

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Field of Study

50300 5.3 Education

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Publication form

printed version "print"

Organization unit

Faculty of Education

ISBN

978-80-210-7530-6

Keywords (in Czech)

vzdělávání; žák se speciálními vzdělávacími potřebami; mulitmediální technologie; multimédia; aplikace; tablety; pedagogický pracovník; motivace

Keywords in English

education; pupil with special educational Leeds; multimedial technologies; multimedia; aplications; tablets; teacher; motivation

Tags

Reviewed
Změněno: 6/2/2015 15:58, PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D.

Abstract

V originále

Kapitola představuje dílčí výsledky výzkumu zaměřeného na využití tabletů ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Analýza dílčí výzkumné otázky je věnována motivaci pedagogických pracovníků pro využití tabletů ve vzdělávání. Kapitola předkládá teoretická východiska s definováním základních pojmů z oblasti multimediálních technologií. Kvalitativní výzkumné šetření bylo realizováno v roce 2013-2014, technikou polostrukturovaného rozhovoru s využitím předem připravených otázek. Získaná data byla podrobně analyzována a v závěru zpracována pomocí selektivního kódování do kauzální sítě. Výsledky vypovídají o vysoké motivovanosti pedagogických pracovníků použít tablet jako vhodnou, účelnou a praktickou pomůcku pro vzdělávání i reedukaci s širokým portfoliem využití.

In English

This charter focuses on partial results of research aimed on using tablets to educate pupils with special educational needs. Analyse of the research question is oriented on motivation of teachers to use tablets to educate pupls. Paper presents theoretical frame and definition of basic term of multimedia technologies. Qualitative research was realised in the period from 2013-2014 using technice of dialogue and prepared questions. Data were analysed and proceded by selective coding in causal network. Outcomes reflect high motivation of teachers to use tablet as convenient and practical tool to educate and re-educate with high portfolio to be used.

Links

MUNI/A/0801/2013, interní kód MU
Name: Od inkluze ve školním prostředí k sociální inkluzi a participaci ve společnosti
Investor: Masaryk University, Category A