Detailed Information on Publication Record
2014
Motivace pedagogických pracovníků pro použití tabletů ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
GAJZLEROVÁ, LenkaBasic information
Original name
Motivace pedagogických pracovníků pro použití tabletů ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Name in Czech
Motivace pedagogických pracovníků pro použití tabletů ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Name (in English)
Motivation of Teachers to Use Tablets to Educate Pupils with Special Educational Needs
Authors
Edition
první. Brno, Od inkluze ve školním prostředí k sociální inkluzi a participaci ve společnosti. From School Inclusion to Social Inclusion and Participation in Society. p. 171-183, 13 pp. 2014
Publisher
Masarykova univerzita
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Field of Study
50300 5.3 Education
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
Publication form
printed version "print"
Organization unit
Faculty of Education
ISBN
978-80-210-7530-6
Keywords (in Czech)
vzdělávání; žák se speciálními vzdělávacími potřebami; mulitmediální technologie; multimédia; aplikace; tablety; pedagogický pracovník; motivace
Keywords in English
education; pupil with special educational Leeds; multimedial technologies; multimedia; aplications; tablets; teacher; motivation
Tags
Reviewed
Změněno: 6/2/2015 15:58, PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D.
V originále
Kapitola představuje dílčí výsledky výzkumu zaměřeného na využití tabletů ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Analýza dílčí výzkumné otázky je věnována motivaci pedagogických pracovníků pro využití tabletů ve vzdělávání. Kapitola předkládá teoretická východiska s definováním základních pojmů z oblasti multimediálních technologií. Kvalitativní výzkumné šetření bylo realizováno v roce 2013-2014, technikou polostrukturovaného rozhovoru s využitím předem připravených otázek. Získaná data byla podrobně analyzována a v závěru zpracována pomocí selektivního kódování do kauzální sítě. Výsledky vypovídají o vysoké motivovanosti pedagogických pracovníků použít tablet jako vhodnou, účelnou a praktickou pomůcku pro vzdělávání i reedukaci s širokým portfoliem využití.
In English
This charter focuses on partial results of research aimed on using tablets to educate pupils with special educational needs. Analyse of the research question is oriented on motivation of teachers to use tablets to educate pupls. Paper presents theoretical frame and definition of basic term of multimedia technologies. Qualitative research was realised in the period from 2013-2014 using technice of dialogue and prepared questions. Data were analysed and proceded by selective coding in causal network. Outcomes reflect high motivation of teachers to use tablet as convenient and practical tool to educate and re-educate with high portfolio to be used.
Links
MUNI/A/0801/2013, interní kód MU |
|