2014
Inkluze žáků s narušenou komunikační schopností a žáků se sluchovým postižením. Psychologické, medicínské a speciálněpedagogické souvislosti.
KLENKOVÁ, Jiřina, Barbora BOČKOVÁ, Ilona BYTEŠNÍKOVÁ, Radka HORÁKOVÁ, Lenka HRICOVÁ et. al.Základní údaje
Originální název
Inkluze žáků s narušenou komunikační schopností a žáků se sluchovým postižením. Psychologické, medicínské a speciálněpedagogické souvislosti.
Název česky
Inkluze žáků s narušenou komunikační schopností a žáků se sluchovým postižením. Psychologické, medicínské a speciálněpedagogické souvislosti.
Název anglicky
Inclusion of Pupils with Disordered Communication Ability and with Hearing Impairment. Psychological, Medical and Special Educational Context
Autoři
KLENKOVÁ, Jiřina (203 Česká republika, garant, domácí), Barbora BOČKOVÁ (203 Česká republika, domácí), Ilona BYTEŠNÍKOVÁ (203 Česká republika, domácí), Radka HORÁKOVÁ (203 Česká republika, domácí), Lenka HRICOVÁ (203 Česká republika, domácí), Petr KOPEČNÝ (203 Česká republika, domácí), Hana OŠLEJŠKOVÁ (203 Česká republika, domácí), Jana PAVELKOVÁ (203 Česká republika, domácí), Evžen ŘEHULKA (203 Česká republika, domácí) a Ivo ŠLAPÁK (203 Česká republika, domácí)
Vydání
první. Brno, 156 s. 2014
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Odborná kniha
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/14:00078975
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-7487-3
Klíčová slova česky
inkluzivní vzdělávání; narušená komunikační schopnost; sluchové postižení; kochleární implantát; logopedická intervence; tělesné postižení
Klíčová slova anglicky
inklusive education; communication disorders; hearing impairment; cochlear implant; speech therapy; physical disability
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 10. 2. 2015 13:14, PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D.
V originále
Odborná publikace Inkluze žáků s narušenou komunikační schopností a žáků se sluchovým postižením. Psychologické, medicínské a speciálně pedagogické souvislosti je jedním z dílčích výstupů v rámci řešení mezioborového výzkumného projektu Inkluze ve škole jako interdisciplinární problém. Východiska, podmínky a strategie realizace, který v letech 2013 – 2015 řeší kolektiv akademických pracovníků Masarykovy univerzity pod vedením prof. PhDr. Marie Vítkové, Ph.D. V prezentované publikaci byla autory zvolena ke zkoumání cílová skupina žáků s narušením komunikační schopností a žáků se sluchovým postižením, inkluze je pojata v psychologických, medicínských a speciálněpedagogických souvislostech.
Anglicky
Presented book Inclusion of Pupils with Disordered Communication Ability and Pupils with Hearing Impairment. Psychological, Medical and Special Educational Context is one of the partial outcomes in the frame of solving interdisciplinary research project Inclusion in School as interdisciplinary problem. Bases, Conditions and strategies, which was realised in the period from 2013 – 2015 by the research group of academic teachers at Masaryk University under supervision of prof. PhDr. Marie Víková, CsC. The aim group analysed in presented book are pupils with disordered communication abilities and pupils with hearing impairment and inclusion is understood in psychological, medial and special pedagogy context.
Návaznosti
MUNI/M/0012/2013, interní kód MU |
|