B 2013

CREATIVE HELP: tvůrčí dílny s romskými dětmi

KOVÁŘOVÁ, Marta, Jana POLÁKOVÁ, Susan MALY, Hana STADLEROVÁ, Marcela LANDOVÁ et. al.

Základní údaje

Originální název

CREATIVE HELP: tvůrčí dílny s romskými dětmi

Název anglicky

CREATIVE HELP: Workshops with Roma children

Autoři

KOVÁŘOVÁ, Marta, Jana POLÁKOVÁ, Susan MALY, Hana STADLEROVÁ, Marcela LANDOVÁ, Petr KAMENICKÝ, Marianna PETRŮ, Petr KUNČÍK a Michal MARUŠKA

Vydání

1. vyd. Brno, 105 s. CREATIVE HELP, 2013

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Odborná kniha

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

ISBN

978-80-210-6612-0

Klíčová slova česky

speciální výtvarná výchova; Romové; tvůrčí dílna; sociální; znevýhodnění; kreativita; pedagogická praxe

Klíčová slova anglicky

special art education; Romanies; creative workshop; social disadvantage; creativity; pedagogical practice

Štítky

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 9. 2. 2015 10:14, Mgr. Martina Dvořáková

Anotace

V originále

Publikace prezentuje výstupy akčního výzkumu uskutečněného v rámci tvůrčích dílen, které proběhly pod záštitou projektu Speciální výtvarná výchova v letech 2010-2013. Text nejprve představuje teoretická východiska aktivit, které se uskutečnily v participující instituci – Muzeum romské kultury, Brno. Praktikující studenti společně s výzkumníky vycházeli z dispozic a potřeb konkrétních klientů a ve vlastních tvůrčích dílnách respektovali specifika instituce. Výsledky výzkumu byly zveřejněny ve formě analýz průběhů a výstupů vybraných tvůrčích aktivit.

Anglicky

The publication presents the outcomes of action resear of workshops that were implemented as a part of the project Special Art spanning the years 2010-2013. The text presents the theoretical basis of activities that took place in the participating institution – Museum of Romany Culture in Brno. Practising students concentrated on dispositions and needs of specific clients and they respected the specifications of the institution in the creative workshops. The framework of the study program Special Art is based on the results of the analysis of the process and output of the selected project.

Návaznosti

CZ.1.07/2.2.00/15.0210, interní kód MU
Název: Speciální výtvarná výchova (Akronym: Speciální výtvarná výchova)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální výtvarná výchova, 2.2 Vysokoškolské vzdělávání