Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@book{1225414, author = {Dosedla, Martin}, address = {Brno}, edition = {1. vyd.}, keywords = {Professional orientation; career choice; pupil; mild mental retardation; guidance counsellors; multimedia study support; qualitative research; focus group; structured interviews; apprenticeships; vocational schools; professions}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-7285-5}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Profesní orientace žáků s lehkou mentální retardací s akcentem na využití multimediálních výukových opor: Studie na základě metody ohniskové skupiny a řízených rozhovorů s učiteli}, year = {2014} }
TY - BOOK ID - 1225414 AU - Dosedla, Martin PY - 2014 TI - Profesní orientace žáků s lehkou mentální retardací s akcentem na využití multimediálních výukových opor: Studie na základě metody ohniskové skupiny a řízených rozhovorů s učiteli PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021072855 KW - Professional orientation KW - career choice KW - pupil KW - mild mental retardation KW - guidance counsellors KW - multimedia study support KW - qualitative research KW - focus group KW - structured interviews KW - apprenticeships KW - vocational schools KW - professions N2 - Monografie se zabývá tématem profesní orientace u žáků s lehkou mentální retardací z pohledu učitele a možností využití multimediálních výukových opor pro podporu volby další vzdělávací dráhy těchto žáků. Monografie obsahuje empirické šetření mezi učiteli s podrobně rozebranou metodologií. Výzkum je založen na kvalitativním přístupu s využitím hloubkových rozhovorů. Cílem výzkumu bylo zjistit charakteristiky profesní orientace a potřebu a parametry výukové opory pro podporu volby povolání u žáků s lehkou mentální retardací. Na základě interpretace dat byla navržena opora a poskytnuta učitelům. Výzkumně jsme dále pomocí ohniskové skupiny evaluovali nasazení výukové opory v cílovém prostředí. ER -
DOSEDLA, Martin. \textit{Profesní orientace žáků s lehkou mentální retardací s akcentem na využití multimediálních výukových opor: Studie na základě metody ohniskové skupiny a řízených rozhovorů s učiteli}. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2014, 175 s. ISBN~978-80-210-7285-5.
|