2014
Podpora rozmanitosti žáků v prostředí běžné třídy
KRATOCHVÍLOVÁ, JanaZákladní údaje
Originální název
Podpora rozmanitosti žáků v prostředí běžné třídy
Název anglicky
Shaping Inclusive Didactics of Elementary Reading and Writing
Autoři
KRATOCHVÍLOVÁ, Jana (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Brno, Vytváření příležitostí pro vzdělávání všech dětí na 1. stupni ZŠ, od s. 11-24, 14 s. 2014
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Kód RIV
RIV/00216224:14410/14:00079033
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-6889-6
Klíčová slova česky
inkluze; rozmanitost žáků; podmínky inkluze; vzdělávací a výukové strategie; hodnocení
Klíčová slova anglicky
inclusion;pupil diversity; conditions of inclusion; educational strategies; assessment
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 24. 4. 2015 15:17, Dana Nesnídalová
V originále
V příspěvku představuji celkový Systém podpory žáků s rozmanitými schopnostmi, který vznikl jako výsledek výzkumu inkluze na prvním stupni osmi škol a jedné případové studie. Zaměřuji se zejména na podmínky inkluzivního vzdělávání na úrovni třídy.
Anglicky
The paper introduces the overall system of support students with diverse abilities, which arose as a result of the research of inclusion in primary education of eight schools and one case study. It focuses mainly on the conditions of inclusive education at the class level.