D 2014

Podpora rozmanitosti žáků v prostředí běžné třídy

KRATOCHVÍLOVÁ, Jana

Základní údaje

Originální název

Podpora rozmanitosti žáků v prostředí běžné třídy

Název anglicky

Shaping Inclusive Didactics of Elementary Reading and Writing

Autoři

KRATOCHVÍLOVÁ, Jana (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Brno, Vytváření příležitostí pro vzdělávání všech dětí na 1. stupni ZŠ, od s. 11-24, 14 s. 2014

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)

Kód RIV

RIV/00216224:14410/14:00079033

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-6889-6

Klíčová slova česky

inkluze; rozmanitost žáků; podmínky inkluze; vzdělávací a výukové strategie; hodnocení

Klíčová slova anglicky

inclusion;pupil diversity; conditions of inclusion; educational strategies; assessment

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 24. 4. 2015 15:17, Dana Nesnídalová

Anotace

V originále

V příspěvku představuji celkový Systém podpory žáků s rozmanitými schopnostmi, který vznikl jako výsledek výzkumu inkluze na prvním stupni osmi škol a jedné případové studie. Zaměřuji se zejména na podmínky inkluzivního vzdělávání na úrovni třídy.

Anglicky

The paper introduces the overall system of support students with diverse abilities, which arose as a result of the research of inclusion in primary education of eight schools and one case study. It focuses mainly on the conditions of inclusive education at the class level.