REISSMANNOVÁ, Jitka. Recenze materiálu "Prevence užívání tabáku a alkoholu - metodická příručka pro učitele 2.stupně ZŠ". Pardubice: Centrum celoživotního vzdělávání Jezerka o.p.s., 2014, 156 s. ISBN 978-80-260-7526-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Recenze materiálu "Prevence užívání tabáku a alkoholu - metodická příručka pro učitele 2.stupně ZŠ"
Název česky Recenze materiálu "Prevence užívání tabáku a alkoholu - metodická příručka pro učitele ZŠ"
Název anglicky Review: Prevention of alcohol and tabaco use - methodic book
Autoři REISSMANNOVÁ, Jitka.
Vydání Pardubice, 156 s. 2014.
Nakladatel Centrum celoživotního vzdělávání Jezerka o.p.s.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Účelové publikace
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-260-7526-4
Klíčová slova česky prevence; tabák; alkohol; zdraví
Klíčová slova anglicky prevention; tabacco; alcohol; health
Změnil Změnila: PhDr. Mgr. et Mgr. Jitka Reissmannová, Ph.D., učo 23275. Změněno: 12. 2. 2015 11:13.
Anotace
Metodická příručka „Prevence užívání tabáku a alkoholu“ pro učitele 2. stupně ZŠ volně navazuje na materiál „Kouření a já“. Zaměřuje se nejen na již dobře známé negativní účinky kouření a užívání alkoholu na zdraví dětí a mladistvých, ale především reflektuje aktuální potřeby společnosti a pedagogů v pedagogickém terénu. Největší přínos metodiky vidím v aktivitách vhodných pro rozvoj sociálních kompetencí žáků a zvyšování mediální gramotnosti. Předložený metodický materiál je svou aktuálností a zaměřením jedinečným textem, vhodným k implementaci do učiva (nejen) výchovy ke zdraví na základních školách.
Anotace anglicky
Methodological Guide "Prevention of tobacco and alcohol use" for 2nd grade teacher primary schools is loosely based on material "Smoking and Me". It focuses not only on the already well-known negative effects of smoking and alcohol use on the health of children and adolescents, but also reflects the current needs of society and teachers in the educational field. The biggest benefit I see in the methodology of activities suitable for developing social skills of students and increase media literacy. The present methodical material is its unique focus and timeliness of text, suitable for implementation into the curriculum (not only) health education in primary schools.
VytisknoutZobrazeno: 2. 6. 2024 06:43