2014
Recenze materiálu "Prevence užívání tabáku a alkoholu - metodická příručka pro učitele 2.stupně ZŠ"
REISSMANNOVÁ, JitkaZákladní údaje
Originální název
Recenze materiálu "Prevence užívání tabáku a alkoholu - metodická příručka pro učitele 2.stupně ZŠ"
Název česky
Recenze materiálu "Prevence užívání tabáku a alkoholu - metodická příručka pro učitele ZŠ"
Název anglicky
Review: Prevention of alcohol and tabaco use - methodic book
Autoři
Vydání
Pardubice, 156 s. 2014
Nakladatel
Centrum celoživotního vzdělávání Jezerka o.p.s.
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Účelové publikace
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-260-7526-4
Klíčová slova česky
prevence; tabák; alkohol; zdraví
Klíčová slova anglicky
prevention; tabacco; alcohol; health
Změněno: 12. 2. 2015 11:13, PhDr. Mgr. et Mgr. Jitka Reissmannová, Ph.D.
V originále
Metodická příručka „Prevence užívání tabáku a alkoholu“ pro učitele 2. stupně ZŠ volně navazuje na materiál „Kouření a já“. Zaměřuje se nejen na již dobře známé negativní účinky kouření a užívání alkoholu na zdraví dětí a mladistvých, ale především reflektuje aktuální potřeby společnosti a pedagogů v pedagogickém terénu. Největší přínos metodiky vidím v aktivitách vhodných pro rozvoj sociálních kompetencí žáků a zvyšování mediální gramotnosti. Předložený metodický materiál je svou aktuálností a zaměřením jedinečným textem, vhodným k implementaci do učiva (nejen) výchovy ke zdraví na základních školách.
Anglicky
Methodological Guide "Prevention of tobacco and alcohol use" for 2nd grade teacher primary schools is loosely based on material "Smoking and Me". It focuses not only on the already well-known negative effects of smoking and alcohol use on the health of children and adolescents, but also reflects the current needs of society and teachers in the educational field. The biggest benefit I see in the methodology of activities suitable for developing social skills of students and increase media literacy. The present methodical material is its unique focus and timeliness of text, suitable for implementation into the curriculum (not only) health education in primary schools.