ŠVEJDÍKOVÁ, Kateřina. Komunikační strategie v kontextu řečové dovednosti mluvení u úspěšných žáků. In V.Janíková, M.Píšová, S.Hanušová (eds.). Výzkum výuky cizích jazyků III. 1.vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2014, s. 37-47. ISBN 978-80-210-7704-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Komunikační strategie v kontextu řečové dovednosti mluvení u úspěšných žáků
Název česky Komunikační strategie v kontextu řečové dovednosti mluvení u úspěšných žáků
Název anglicky Good Language Learners‘ Communication Strategies in Speaking as a Language Skill
Autoři ŠVEJDÍKOVÁ, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1.vydání. Brno, Výzkum výuky cizích jazyků III, od s. 37-47, 11 s. 2014.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Kód RIV RIV/00216224:14410/14:00079086
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-7704-1
Klíčová slova česky komunikační strategie; úspěšní žáci; řečová dovednost mluvení
Klíčová slova anglicky communication strategies; good language learners; speaking as a language skill
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Kateřina Sýkorová, Ph.D., učo 221263. Změněno: 10. 3. 2015 15:08.
Anotace
Následující příspěvek popisuje příklad analýzy jedné úspěšné žákyni jako součást výzkumu k disertační práci věnující se komunikačním strategiím v řečové dovednosti mluvení v anglickém jazyce u úspěšných žáků. Na příkladu této úspěšné žákyně je představena analýza komunikačních strategií a konverzační analýzy. Závěr příspěvku zmiňuje možné problémy a omezení výzkumu plynoucí z počátečního sběru dat.
Anotace anglicky
The following contribution describes an example of a good language learner analysis as a part of research related to doctoral thesis focusing on good language learners’ communication strategies in speaking as a language skill in EFL. An analysis of communication strategies and conversational analysis are introduced on the sample of this good language learner. The conclusion mentions possible problems and limitations of research resulting from the initial data collection.
Návaznosti
MUNI/B/0931/2013, interní kód MUNázev: Cyklus konferencí k problematice kurikula a výuky v oborech školního vzdělávání (Akronym: CYKO)
Investor: Masarykova univerzita, Cyklus konferencí k problematice kurikula a výuky v oborech školního vzdělávání, DO R. 2020_Kategorie B - Specifický výzkum - Studentské vědecké konference
VytisknoutZobrazeno: 13. 8. 2024 23:27