JAHODOVÁ, Pavla. Rozvoj interkulturní komunikační kompetence prostřednictvím výuky psaní v anglickém jazyce. In Výzkum v oblasti učení a vyučování cizích jazyků. 2014.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Rozvoj interkulturní komunikační kompetence prostřednictvím výuky psaní v anglickém jazyce
Název česky Rozvoj interkulturní komunikační kompetence prostřednictvím výuky psaní v anglickém jazyce
Název anglicky Developing Intercultural Communicative Competence through Teaching and Learning Writing in ELT
Autoři JAHODOVÁ, Pavla.
Vydání Výzkum v oblasti učení a vyučování cizích jazyků, 2014.
Další údaje
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky interkulturní komunikační kompetence; dimenze interkulturní komunikační kompetence; řečová dovednost psaní; výuka psaní; anglický jazyk; základní škola; přehled výzkumů
Klíčová slova anglicky intercultural communicative competence; dimensions of intercultural communicative competence; the skill of writing; teaching and learning writing; English; elementary school; research review
Změnil Změnila: Mgr. Pavla Jahodová, Ph.D., učo 425018. Změněno: 15. 2. 2015 18:24.
Anotace
Poster představuje téma rozvoje interkulturní komunikační kompetence prostřednictvím výuky řečové dovednosti psaní v anglickém jazyce. Je zde poukázáno na úskalí spojená s vymezováním a konceptualizací pojmů a jejich vzájemný vztah. Následně je zde shrnut dosavadní výzkum diskutované problematiky v České republice i zahraničí.
Anotace česky
Poster představuje téma rozvoje interkulturní komunikační kompetence prostřednictvím výuky řečové dovednosti psaní v anglickém jazyce. Je zde poukázáno na úskalí spojená s vymezováním a konceptualizací pojmů a jejich vzájemný vztah. Následně je zde shrnut dosavadní výzkum diskutované problematiky v České republice i zahraničí.
Anotace anglicky
The poster introduces the topic of developing intercultural communicative competence through teaching and learning writing in ELT. Attention is turned to difficulties associated with defining and conceptualizing the terms and their mutual relationship. Consequently, research into the discussed topic that has been conducted both in the Czech Republic and abroad so far is summarized here.
Návaznosti
MUNI/B/0931/2013, interní kód MUNázev: Cyklus konferencí k problematice kurikula a výuky v oborech školního vzdělávání (Akronym: CYKO)
Investor: Masarykova univerzita, Cyklus konferencí k problematice kurikula a výuky v oborech školního vzdělávání, DO R. 2020_Kategorie B - Specifický výzkum - Studentské vědecké konference
VytisknoutZobrazeno: 28. 7. 2024 03:21