HUBLOVÁ, Gabriela. Měření rozvoje diskurzivní kompetence v cizojazyčném akademickém psaní v anglickém jazyce: pilotáž nástrojů sběru dat. In Výzkum v oblasti učení a vyučování cizích jazyků. 2014.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Měření rozvoje diskurzivní kompetence v cizojazyčném akademickém psaní v anglickém jazyce: pilotáž nástrojů sběru dat
Autoři HUBLOVÁ, Gabriela.
Vydání Výzkum v oblasti učení a vyučování cizích jazyků, 2014.
Další údaje
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky diskurzivní kompetence, koherence, výstavba textu, koheze
Klíčová slova anglicky discourse competence, coherence, text structure and organisation, cohesion
Změnil Změnila: Mgr. Gabriela Hublová, Ph.D., učo 63926. Změněno: 24. 2. 2015 18:40.
Anotace
Poster představuje nástroje pro měření diskurzivní kompetence v cizojazyčném akademickém psaní v anglickém jazyce, konkrétně nástroj pro hodnocení úrovně výstavby textu, lexikální koheze a gramatické koheze. Rovněž je popsána pilotáž uvedených nástrojů a její výsledky.
Anotace anglicky
The poster introduces tools for measuring discourse competence in English as a foreign language academic writing. These include instruments for assessing text structure and organisation, lexical cohesion and grammatical cohesion. The pilot use of these tools and its results are also presented.
Návaznosti
MUNI/B/0931/2013, interní kód MUNázev: Cyklus konferencí k problematice kurikula a výuky v oborech školního vzdělávání (Akronym: CYKO)
Investor: Masarykova univerzita, Cyklus konferencí k problematice kurikula a výuky v oborech školního vzdělávání, DO R. 2020_Kategorie B - Specifický výzkum - Studentské vědecké konference
VytisknoutZobrazeno: 7. 9. 2024 22:04