k 2014

Výuka čtenářských strategií v hodinách angličtiny jako cizího jazyka pro neslyšící: provedení intervencí

SEDLÁČKOVÁ, Jitka

Základní údaje

Originální název

Výuka čtenářských strategií v hodinách angličtiny jako cizího jazyka pro neslyšící: provedení intervencí

Vydání

Výzkum v oblasti učení a vyučování cizích jazyků, 2014

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

angličtina jako cizí jazyk, neslyšící, čtenářské strategie, intervence

Klíčová slova anglicky

English as a Foreign Language, deaf learners, reading strategies, intervention
Změněno: 17. 2. 2015 11:11, Mgr. Jitka Sedláčková, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek se zabývá částí doktorského výzkumu zaměřeného na čtení neslyšících v angličtině a jeho rozvoj rámci výuky anglického jazyka. Představuje vytvoření rámce čtenářských strategií a jeho využití v rámci intervencí ve výuce.

Návaznosti

MUNI/B/0931/2013, interní kód MU
Název: Cyklus konferencí k problematice kurikula a výuky v oborech školního vzdělávání (Akronym: CYKO)
Investor: Masarykova univerzita, Cyklus konferencí k problematice kurikula a výuky v oborech školního vzdělávání, DO R. 2020_Kategorie B - Specifický výzkum - Studentské vědecké konference