2014
Výuka čtenářských strategií v hodinách angličtiny jako cizího jazyka pro neslyšící: provedení intervencí
SEDLÁČKOVÁ, JitkaZákladní údaje
Originální název
Výuka čtenářských strategií v hodinách angličtiny jako cizího jazyka pro neslyšící: provedení intervencí
Autoři
Vydání
Výzkum v oblasti učení a vyučování cizích jazyků, 2014
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
angličtina jako cizí jazyk, neslyšící, čtenářské strategie, intervence
Klíčová slova anglicky
English as a Foreign Language, deaf learners, reading strategies, intervention
Změněno: 17. 2. 2015 11:11, Mgr. Jitka Sedláčková, Ph.D.
Anotace
V originále
Příspěvek se zabývá částí doktorského výzkumu zaměřeného na čtení neslyšících v angličtině a jeho rozvoj rámci výuky anglického jazyka. Představuje vytvoření rámce čtenářských strategií a jeho využití v rámci intervencí ve výuce.
Návaznosti
MUNI/B/0931/2013, interní kód MU |
|