SÝKOROVÁ, Pavla. Individuální čtenářství žáka a faktory, které je ovlivňují: vybrané výsledky výzkumu. In Karolína Pešková et al. Kurikulum základní školy: metodologické přístupy a empirická zjištění. Brno: Masarykova univerzita, 2014, s. 56-72, 16 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek 38. ISBN 978-80-210-7582-5. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1226626, author = {Sýkorová, Pavla}, address = {Brno}, booktitle = {Karolína Pešková et al. Kurikulum základní školy: metodologické přístupy a empirická zjištění}, keywords = {functional literacy; reading literacy; literary literacy; reading; results of research}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-7582-5}, pages = {56-72}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Individuální čtenářství žáka a faktory, které je ovlivňují: vybrané výsledky výzkumu}, year = {2014} }
TY - CHAP ID - 1226626 AU - Sýkorová, Pavla PY - 2014 TI - Individuální čtenářství žáka a faktory, které je ovlivňují: vybrané výsledky výzkumu VL - Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek 38 PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021075825 KW - functional literacy KW - reading literacy KW - literary literacy KW - reading KW - results of research N2 - Cílem kapitoly je stručně vymezit problematiku čtenářství na prvním stupni ZŠ a související pojmy s vazbou na kurikulum, shrnout výzkumy, jež se danou oblastí zabývaly a představit vybrané výsledky kvantitativní části hlavního výzkumu. ER -
SÝKOROVÁ, Pavla. Individuální čtenářství žáka a faktory, které je ovlivňují: vybrané výsledky výzkumu. In \textit{Karolína Pešková et al. Kurikulum základní školy: metodologické přístupy a empirická zjištění}. Brno: Masarykova univerzita, 2014, s.~56-72, 16 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek 38. ISBN~978-80-210-7582-5.
|