SÝKOROVÁ, Pavla. Individuální čtenářství žáka a faktory, které je ovlivňují: vybrané výsledky výzkumu. In Karolína Pešková et al. Kurikulum základní školy: metodologické přístupy a empirická zjištění. Brno: Masarykova univerzita, 2014, s. 56-72, 16 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek 38. ISBN 978-80-210-7582-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Individuální čtenářství žáka a faktory, které je ovlivňují: vybrané výsledky výzkumu
Název česky Individuální čtenářství žáka a faktory, které je ovlivňují: vybrané výsledky výzkumu
Název anglicky Aspects that impact individual student's reading: selected results of research
Autoři SÝKOROVÁ, Pavla.
Vydání Brno, Karolína Pešková et al. Kurikulum základní školy: metodologické přístupy a empirická zjištění, od s. 56-72, 16 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek 38, 2014.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-7582-5
Klíčová slova česky funkční gramotnost; čtenářská gramotnost; literární gramotnost; čtenářství; výsledky výzkumu
Klíčová slova anglicky functional literacy; reading literacy; literary literacy; reading; results of research
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Pavla Klusáčková, Ph.D., učo 237409. Změněno: 17. 2. 2015 18:23.
Anotace
Cílem kapitoly je stručně vymezit problematiku čtenářství na prvním stupni ZŠ a související pojmy s vazbou na kurikulum, shrnout výzkumy, jež se danou oblastí zabývaly a představit vybrané výsledky kvantitativní části hlavního výzkumu.
Anotace česky
Cílem kapitoly je stručně vymezit problematiku čtenářství na prvním stupni ZŠ a související pojmy s vazbou na kurikulum, shrnout výzkumy, jež se danou oblastí zabývaly a představit vybrané výsledky kvantitativní části hlavního výzkumu.
Anotace anglicky
The aim of the chapter is to briefly define the issue of reading in primary school and related concepts linked to the curriculum, summarize research that dealt with the areas and present selected results of quantitative part of the main research.
Návaznosti
MUNI/A/0813/2013, interní kód MUNázev: Kurikulum základní školy: metodologické přístupy a empirická zjištění (Akronym: KUME 2014)
Investor: Masarykova univerzita, Kurikulum základní školy: metodologické přístupy a empirická zjištění, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 29. 8. 2024 00:27