2014
Osvojování výslovnosti L3 v kontextu mnohojazyčnosti
ČEŘOVSKÁ, MartinaZákladní údaje
Originální název
Osvojování výslovnosti L3 v kontextu mnohojazyčnosti
Název anglicky
Learning pronunciation of a third language (L3) in a multilingual setting
Autoři
ČEŘOVSKÁ, Martina (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
výzkum v oblasti učení a vyučování cizích jazyků, 2014
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
Jazykový transfer; mnohojazyčnost; modely osvojování L3; faktory osvojování výslovnosti; výzkum výslovnosti L3
Klíčová slova anglicky
Linguistic interference; multilingualism; models of third language (L3) acquisition; factors in learning pronunciation; research in third language (L3) pronunciation
Změněno: 25. 3. 2020 12:47, Dana Nesnídalová
V originále
V posteru jsou vymezeny klíčové pojmy (označování jazyků L1, L2, L3, Lx…, modely osvojování L3, faktory osvojování výslovnosti L3) související s plánovaným výzkumem, jenž se zaměřuje na německou výslovnost u českých žáků. Poster též dokumentuje vybrané výsledky studií v oblasti osvojování (výslovnosti) L3 z hlediska mezijazykových vlivů (crosslinguistic influence).
Anglicky
The poster outlines keywords (the terms denoting languages as L1, L2, L3, Lx…, models of third language (L3) acquisition, factors influencing third language (L3) pronunciation) linked to the scheduled research which focuses on the pronunciation of German spoken by Czech learners. In addition, the poster illustrates selected results of the study with regards to third language (L3) learning (of pronunciation) from the perspective of crosslinguistic influence.
Návaznosti
MUNI/B/0931/2013, interní kód MU |
|