2015
Analytická zpráva z šetření TALIS 2013
KAŠPAROVÁ, Vendula, Anna HOLEČKOVÁ, Jan HUČÍN, Tomáš JANÍK, Petr NAJVAR et. al.Základní údaje
Originální název
Analytická zpráva z šetření TALIS 2013
Název česky
Analytická zpráva z šetření TALIS 2013
Název anglicky
Analytic report from the TALIS 2013 survey
Autoři
KAŠPAROVÁ, Vendula, Anna HOLEČKOVÁ, Jan HUČÍN, Tomáš JANÍK, Petr NAJVAR, Michaela PÍŠOVÁ, Eva POTUŽNÍKOVÁ, Petr SOUKUP a Martina ŠEVCŮ
Vydání
Praha, 79 s. 2015
Nakladatel
Česká školní inspekce
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Účelové publikace
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Změněno: 28. 2. 2015 15:28, doc. Mgr. Petr Najvar, Ph.D.
V originále
Mezinárodní šetření o vyučování a učení TALIS 2013 se zaměřovalo na zmapování školního prostředí, v němž probíhá vyučování, a podmínek, ve kterých učitelé pracují. Šetření se zúčastnilo 34 zemí a regionů, z nichž 24 je členem OECD. Ve všech zemích byli dotazováni učitelé vyučující na úrovni ISCED 2 a ředitelé škol, ve kterých tito učitelé působí. Výzkumný soubor v České republice zahrnoval reprezentativní vzorek 220 ředitelů a 3 219 učitelů působících na 2. stupni základních škol a nižším stupni víceletých gymnázií. Cílem této analytické publikace je navázat na informace a zjištění, které jsou uvedeny v Národní zprávě šetření TALIS 2013, a blíže je rozvést.
Anglicky
TALIS (Teaching and Learning International Survey) concentrated on mapping the teaching envirionment and schools and various conditions of instruction. 34 countries and regions participated in the survey, out of which 24 are members of the OECD. ISCED 2 teachers and school directors were questioned. In the Czech Republic, the sample consisted of 220 school directors and 3 219 teachers in lower-secondary schools. This analytic publication builds on the eariler "national report" and further develop the findings of TALIS 2013.