DOHNALOVÁ, Šárka. Inclusive teaching for all. In konference NIDV Zlín: Motivační setkání vyučujících cizích jazyků – angličtina – XV. ročník. 2014. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Basic information | |
---|---|
Original name | Inclusive teaching for all |
Name in Czech | Inkluzivní vzdělávání pro všechny |
Name (in English) | Inclusive teaching for all |
Authors | DOHNALOVÁ, Šárka. |
Edition | konference NIDV Zlín: Motivační setkání vyučujících cizích jazyků – angličtina – XV. ročník, 2014. |
Other information | |
---|---|
Type of outcome | Requested lectures |
Confidentiality degree | is not subject to a state or trade secret |
Organization unit | Faculty of Education |
Keywords (in Czech) | dyslektický žák, multisensoriální přístup, inkluze, první stupeň ZŠ |
Keywords in English | dyslexic learner, multisensory approach, inclusion, primary level |
Changed by | Changed by: Mgr. Bc. Šárka Dohnalová, učo 33450. Changed: 9/3/2015 12:04. |
Abstract |
---|
Seminar with practical samples of multisensorial approach that is suitable for dyslexic pupils or "linguistically not talented" pupils and for their successful inclusion into a standard primary foreign language classroom. We will be working with materials for third and fourth grade of primary level in such a way that we will use language skills in meaningful activities and we will also use learning through senses in such a way that the target skills will be available for practical use in everyday situations. |
Abstract (in Czech) |
---|
Seminář s praktickými ukázkami multisensoriálního přístupu vhodného pro dyslektické či jinak "jazykově netalentované" žáky a jejich úspěšnou inkluzi v rámci normální třídy na prvním stupni ZŠ. Práce s materiály pro třetí a čtvrtou třídu ZŠ se zapojováním různých jazykových dovedností ve smysluplných aktivitách propojujích zároveň i užívání různých smyslů tak, aby byly cílové dovednosti použitelné v každodenním životě. |
Abstract (in English) |
---|
Seminar with practical samples of multisensorial approach that is suitable for dyslexic pupils or "linguistically not talented" pupils and for their successful inclusion into a standard primary foreign language classroom. We will be working with materials for third and fourth grade of primary level in such a way that we will use language skills in meaningful activities and we will also use learning through senses in such a way that the target skills will be available for practical use in everyday situations. |
PrintDisplayed: 22/9/2024 21:05