DOHNALOVÁ, Šárka. Inclusive teaching for all. In konference NIDV Zlín: Motivační setkání vyučujících cizích jazyků – angličtina – XV. ročník. 2014.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Inclusive teaching for all
Name in Czech Inkluzivní vzdělávání pro všechny
Name (in English) Inclusive teaching for all
Authors DOHNALOVÁ, Šárka.
Edition konference NIDV Zlín: Motivační setkání vyučujících cizích jazyků – angličtina – XV. ročník, 2014.
Other information
Type of outcome Requested lectures
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit Faculty of Education
Keywords (in Czech) dyslektický žák, multisensoriální přístup, inkluze, první stupeň ZŠ
Keywords in English dyslexic learner, multisensory approach, inclusion, primary level
Changed by Changed by: Mgr. Bc. Šárka Dohnalová, učo 33450. Changed: 9/3/2015 12:04.
Abstract
Seminar with practical samples of multisensorial approach that is suitable for dyslexic pupils or "linguistically not talented" pupils and for their successful inclusion into a standard primary foreign language classroom. We will be working with materials for third and fourth grade of primary level in such a way that we will use language skills in meaningful activities and we will also use learning through senses in such a way that the target skills will be available for practical use in everyday situations.
Abstract (in Czech)
Seminář s praktickými ukázkami multisensoriálního přístupu vhodného pro dyslektické či jinak "jazykově netalentované" žáky a jejich úspěšnou inkluzi v rámci normální třídy na prvním stupni ZŠ. Práce s materiály pro třetí a čtvrtou třídu ZŠ se zapojováním různých jazykových dovedností ve smysluplných aktivitách propojujích zároveň i užívání různých smyslů tak, aby byly cílové dovednosti použitelné v každodenním životě.
Abstract (in English)
Seminar with practical samples of multisensorial approach that is suitable for dyslexic pupils or "linguistically not talented" pupils and for their successful inclusion into a standard primary foreign language classroom. We will be working with materials for third and fourth grade of primary level in such a way that we will use language skills in meaningful activities and we will also use learning through senses in such a way that the target skills will be available for practical use in everyday situations.
PrintDisplayed: 22/9/2024 21:05