p 2014

Inclusive teaching for all

DOHNALOVÁ, Šárka

Základní údaje

Originální název

Inclusive teaching for all

Název česky

Inkluzivní vzdělávání pro všechny

Název anglicky

Inclusive teaching for all

Vydání

konference NIDV Zlín: Motivační setkání vyučujících cizích jazyků – angličtina – XV. ročník, 2014

Další údaje

Typ výsledku

Vyžádané přednášky

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

dyslektický žák, multisensoriální přístup, inkluze, první stupeň ZŠ

Klíčová slova anglicky

dyslexic learner, multisensory approach, inclusion, primary level
Změněno: 9. 3. 2015 12:04, Mgr. Bc. Šárka Dohnalová

Anotace

V originále

Seminar with practical samples of multisensorial approach that is suitable for dyslexic pupils or "linguistically not talented" pupils and for their successful inclusion into a standard primary foreign language classroom. We will be working with materials for third and fourth grade of primary level in such a way that we will use language skills in meaningful activities and we will also use learning through senses in such a way that the target skills will be available for practical use in everyday situations.

Česky

Seminář s praktickými ukázkami multisensoriálního přístupu vhodného pro dyslektické či jinak "jazykově netalentované" žáky a jejich úspěšnou inkluzi v rámci normální třídy na prvním stupni ZŠ. Práce s materiály pro třetí a čtvrtou třídu ZŠ se zapojováním různých jazykových dovedností ve smysluplných aktivitách propojujích zároveň i užívání různých smyslů tak, aby byly cílové dovednosti použitelné v každodenním životě.