2014
Školní vzdělávání: učitel - vyučování, žák - učení
JANÍK, Tomáš, Jan SLAVÍK, Veronika LOKAJÍČKOVÁ, Alena BENDOVÁ, Kateřina GAŽOVÁ et. al.Základní údaje
Originální název
Školní vzdělávání: učitel - vyučování, žák - učení
Název anglicky
School education: teacher - teaching, learner - learning
Autoři
JANÍK, Tomáš (203 Česká republika, garant, domácí), Jan SLAVÍK (203 Česká republika, domácí), Veronika LOKAJÍČKOVÁ (203 Česká republika, domácí), Alena BENDOVÁ (203 Česká republika, domácí), Kateřina GAŽOVÁ (203 Česká republika, domácí), Marie HORÁČKOVÁ (203 Česká republika, domácí), Iva JANOUŠOVÁ (203 Česká republika, domácí), Lenka PAVLÍČKOVÁ (203 Česká republika, domácí), Kateřina ŠEVČÍKOVÁ (203 Česká republika, domácí), Jana VLČKOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Lucie ZIEMBOVÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
Brno, 196 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi 40, 2014
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Odborná kniha
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/14:00079219
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-7569-6
Klíčová slova česky
učitel; vyučování; žák; učení; školní vzdělávání
Klíčová slova anglicky
teacher; teaching; learner; learning; school education
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 10. 4. 2015 10:53, Mgr. Veronika Lokajíčková, Ph.D.
V originále
Překládaná kniha obsahuje devět empirickovýzkumných studií, které z různých hledisek vypovídají o realitě naší současné školy: o školní výuce a její kvalitě anebo o žácích. Relativně pestrá skladba témat a zorných úhlů, z nich jsou studována a pojednávána, je sjednocena společnou snahou – co nejhlouběji rozumět školnímu dění s ohledem na hlavní poslání školy: umožňovat poznání svým žákům, motivovat je k němu a přinášet jim intelektuální zázemí, v němž lze poznávání vyhledávat, prohlubovat a rozvíjet. V odborné knize jsou rozpracovány teoretické rámce, metodologické přístupy a výzkumné nástroje umožňující realizovat výzkum z různých oblastí školního vzdělávání.
Anglicky
This book incorporates nine empirical and review research papers that are representative of the reality of current school from various perspectives: they depict either school education and its quality or learners. A relatively wide range of topics and perspectives is presented under the umbrella of a common aim – to achieve deep understanding of school life with reference to the main goal of school: to provide knowledge for its learners, motivate them and offer intellectual background where such knowledge can be sought, perfected and developed.The monograph introduces theoretical background, methodological approaches and research instruments for research into various areas of school education.
Návaznosti
MUNI/A/0908/2013, interní kód MU |
| ||
MUNI/B/0931/2013, interní kód MU |
|