2014
Inkluzivní vzdělávání v přehledových studiích
VRUBEL, Martin, Karel PANČOCHA, Renée GRENAROVÁ, Robin HORÁK, Nora JÁGEROVÁ et. al.Základní údaje
Originální název
Inkluzivní vzdělávání v přehledových studiích
Název česky
Inkluzivní vzdělávání v přehledových studiích
Název anglicky
Inclusive Education in Surveillance Studies
Autoři
VRUBEL, Martin (203 Česká republika, garant, domácí), Karel PANČOCHA (203 Česká republika, domácí), Renée GRENAROVÁ (203 Česká republika, domácí), Robin HORÁK (203 Česká republika, domácí), Nora JÁGEROVÁ (703 Slovensko, domácí), Soňa KLEMPOVÁ (703 Slovensko, domácí), Marta KOZDAS (203 Česká republika, domácí), Pavlína GRÁC LIVŇANSKÁ (203 Česká republika, domácí), Ivana MÁROVÁ (203 Česká republika, domácí), Jarmila MATOCHOVÁ (203 Česká republika, domácí), Jana PAVELKOVÁ (203 Česká republika, domácí), Petra SEGEŤOVÁ (203 Česká republika, domácí), Zuzana ŠIRMEROVÁ (203 Česká republika, domácí), Marie VÍTKOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Petr VYBÍRAL (203 Česká republika, domácí)
Vydání
první. Brno, 167 s. 2014
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Odborná kniha
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/14:00079224
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-7541-2
Klíčová slova česky
přehledová studie; inkluzivní vzdělávání; speciální pedagogika; osoby se zdravotním postižením; osoby se sociálním znevýhodněním; výzkum
Klíčová slova anglicky
Surveillance Studies; Inclusive Education; Special Education; Persons with disabilities; Persons with social disadvantages; Research; Surveillance Studies
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 12. 3. 2015 13:03, PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D.
V originále
Publikace Inkluzivní vzdělávání v přehledových studiích přináší ucelenou informaci o vývoji vědeckých speciálně pedagogických přístupů na národní i mezinárodní úrovni. Publikace zavádí sociálně vědní model přístupu ke zpracování přehledových studií do Speciální pedagogiky. Výzkumné kapitoly pak jednotně užívají výzkumné metody přehledových studií a zaměřující na jednotlivé speciálně pedagogické oblasti zájmu.
Anglicky
The book Inclusive Education in Surveillance Studies brings a comprehensive view on Inclusive Education in surveillance studies. The book brings complete information about the development of scientific special pedagogical approaches at czech and international level. The publication introduces social science model approach for processing surveillance studies in special education. Research chapters uniformly used research methods and surveillance studies focusing on various areas of special educational interest. The book presents the research done by the Ph.D. students from the Department of Special Education of the Faculty of Education of Masaryk University.
Návaznosti
MUNI/B/0925/2013, interní kód MU |
|