B 2014

Inkluzivní vzdělávání v přehledových studiích

VRUBEL, Martin, Karel PANČOCHA, Renée GRENAROVÁ, Robin HORÁK, Nora JÁGEROVÁ et. al.

Základní údaje

Originální název

Inkluzivní vzdělávání v přehledových studiích

Název česky

Inkluzivní vzdělávání v přehledových studiích

Název anglicky

Inclusive Education in Surveillance Studies

Autoři

VRUBEL, Martin (203 Česká republika, garant, domácí), Karel PANČOCHA (203 Česká republika, domácí), Renée GRENAROVÁ (203 Česká republika, domácí), Robin HORÁK (203 Česká republika, domácí), Nora JÁGEROVÁ (703 Slovensko, domácí), Soňa KLEMPOVÁ (703 Slovensko, domácí), Marta KOZDAS (203 Česká republika, domácí), Pavlína GRÁC LIVŇANSKÁ (203 Česká republika, domácí), Ivana MÁROVÁ (203 Česká republika, domácí), Jarmila MATOCHOVÁ (203 Česká republika, domácí), Jana PAVELKOVÁ (203 Česká republika, domácí), Petra SEGEŤOVÁ (203 Česká republika, domácí), Zuzana ŠIRMEROVÁ (203 Česká republika, domácí), Marie VÍTKOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Petr VYBÍRAL (203 Česká republika, domácí)

Vydání

první. Brno, 167 s. 2014

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Odborná kniha

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14410/14:00079224

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-7541-2

Klíčová slova česky

přehledová studie; inkluzivní vzdělávání; speciální pedagogika; osoby se zdravotním postižením; osoby se sociálním znevýhodněním; výzkum

Klíčová slova anglicky

Surveillance Studies; Inclusive Education; Special Education; Persons with disabilities; Persons with social disadvantages; Research; Surveillance Studies

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 12. 3. 2015 13:03, PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D.

Anotace

V originále

Publikace Inkluzivní vzdělávání v přehledových studiích přináší ucelenou informaci o vývoji vědeckých speciálně pedagogických přístupů na národní i mezinárodní úrovni. Publikace zavádí sociálně vědní model přístupu ke zpracování přehledových studií do Speciální pedagogiky. Výzkumné kapitoly pak jednotně užívají výzkumné metody přehledových studií a zaměřující na jednotlivé speciálně pedagogické oblasti zájmu.

Anglicky

The book Inclusive Education in Surveillance Studies brings a comprehensive view on Inclusive Education in surveillance studies. The book brings complete information about the development of scientific special pedagogical approaches at czech and international level. The publication introduces social science model approach for processing surveillance studies in special education. Research chapters uniformly used research methods and surveillance studies focusing on various areas of special educational interest. The book presents the research done by the Ph.D. students from the Department of Special Education of the Faculty of Education of Masaryk University.

Návaznosti

MUNI/B/0925/2013, interní kód MU
Název: Inkluze v interdisciplinárním pohledu (Akronym: IVIP)
Investor: Masarykova univerzita, Inkluze v interdisciplinárním pohledu, DO R. 2020_Kategorie B - Specifický výzkum - Studentské vědecké konference