PITNEROVÁ, Pavla. Možnosti podpory žáka se sluchovým postižením v podmínkách běžné základní školy. In HUTYROVÁ, M., SOURALOVÁ, E., CHRASTINA, J., MOUDRÁ, L. Interdisciplinární pohledy na jinakost. 1. vyd. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2014, s. 247-253. ISBN 978-80-244-4483-3.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Možnosti podpory žáka se sluchovým postižením v podmínkách běžné základní školy
Název česky Možnosti podpory žáka se sluchovým postižením v podmínkách běžné základní školy
Název anglicky Possibilities of Support for Children with Hearing Impairment in Elementary School
Autoři PITNEROVÁ, Pavla (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Olomouc, Interdisciplinární pohledy na jinakost, od s. 247-253, 7 s. 2014.
Nakladatel Univerzita Palackého v Olomouci
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14410/14:00079226
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-244-4483-3
Klíčová slova česky vzdělávání; učitel; žák se speciálními vzdělávacími potřebami; integrace; sluchové postižení
Klíčová slova anglicky education; teacher; children with special educational needs; integration; hearing impairment
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D., učo 32695. Změněno: 25. 3. 2015 17:32.
Anotace
Studie shrnuje vybrané výsledky výzkumného šetření, týkajícího se připravenosti učitelů na začleňování žáků se zdravotním postižením do škol hlavního vzdělávacího proudu. Cílem výzkumného projektu s názvem „Připravenost učitelů běžných škol na začlenění žáků se sluchovým postižením“ bylo zjistit, zda jsou tito učitelé připraveni na integraci žáků se speciálními vzdělávacími potřebami do běžných typů škol, s přihlédnutím na specifika sluchového postižení.
Anotace anglicky
The study summarizes selected results of a research concerning the readiness of teachers for the inclusion of students with disabilities in mainstream schools. The aim of the research project entitled "Readiness of teachers at mainstream schools for the inclusion of students with hearing disabilities" was to determine whether these teachers are prepared to integrate students with special educational needs into mainstream schools, taking into account the specifics of hearing impairment.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 02:51