HOFMANN, Eduard. Kurikulární změny ve výuce geografie ve Francii ve vztahu k českému geografickému vzdělávání. In GODID Pedagogická fakulta JU. 2014.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Kurikulární změny ve výuce geografie ve Francii ve vztahu k českému geografickému vzdělávání
Název česky Kurikulární změny ve výuce geografie ve Francii ve vztahu k českému geografickému vzdělávání
Název anglicky Curricular changes in teaching geography in France in relation to Czech geographic education
Autoři HOFMANN, Eduard.
Vydání GODID Pedagogická fakulta JU, 2014.
Další údaje
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Klíčová slova česky geografické myšlení, kurikulum, konstruktivismus, udržitelný rozvoj, humánní oblast, integrovaná učebnice, náčrt
Klíčová slova anglicky geographical thinking, curriculum, constructivism, sustainable development, human education, integrated textbook, sketch
Změnil Změnil: doc. PaedDr. Eduard Hofmann, CSc., učo 1. Změněno: 3. 3. 2015 10:40.
Anotace
Přednáška objasňuje změny v chápání školské geografie ve Francii. Poukazuje na fakt, že geografie je společně s historií a občanskou naukou součástí humanitního pilíře. Její koncepce je úzce spjata s geografickým myšlením a udržitelným rozvojem.
Anotace česky
Přednáška objasňuje změny v chápání školské geografie ve Francii. Poukazuje na fakt, že geografie je společně s historií a občanskou naukou součástí humanitního pilíře. Její koncepce je úzce spjata s geografickým myšlením a udržitelným rozvojem.
Anotace anglicky
The lecture deals with the curricular reform in France. It concerns geographical education. It is based on other principles than Czech geographical education. Geography is integrated into system of human sciences and it is close to Anglo-American conception which is typical by geographical thinking.
VytisknoutZobrazeno: 9. 9. 2024 02:06