k 2014

Kurikulární změny ve výuce geografie ve Francii ve vztahu k českému geografickému vzdělávání

HOFMANN, Eduard

Základní údaje

Originální název

Kurikulární změny ve výuce geografie ve Francii ve vztahu k českému geografickému vzdělávání

Název česky

Kurikulární změny ve výuce geografie ve Francii ve vztahu k českému geografickému vzdělávání

Název anglicky

Curricular changes in teaching geography in France in relation to Czech geographic education

Autoři

Vydání

GODID Pedagogická fakulta JU, 2014

Další údaje

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Klíčová slova česky

geografické myšlení, kurikulum, konstruktivismus, udržitelný rozvoj, humánní oblast, integrovaná učebnice, náčrt

Klíčová slova anglicky

geographical thinking, curriculum, constructivism, sustainable development, human education, integrated textbook, sketch
Změněno: 3. 3. 2015 10:40, doc. PaedDr. Eduard Hofmann, CSc.

Anotace

V originále

Přednáška objasňuje změny v chápání školské geografie ve Francii. Poukazuje na fakt, že geografie je společně s historií a občanskou naukou součástí humanitního pilíře. Její koncepce je úzce spjata s geografickým myšlením a udržitelným rozvojem.

Česky

Přednáška objasňuje změny v chápání školské geografie ve Francii. Poukazuje na fakt, že geografie je společně s historií a občanskou naukou součástí humanitního pilíře. Její koncepce je úzce spjata s geografickým myšlením a udržitelným rozvojem.