2014
Kurikulární změny ve výuce geografie ve Francii ve vztahu k českému geografickému vzdělávání
HOFMANN, EduardZákladní údaje
Originální název
Kurikulární změny ve výuce geografie ve Francii ve vztahu k českému geografickému vzdělávání
Název česky
Kurikulární změny ve výuce geografie ve Francii ve vztahu k českému geografickému vzdělávání
Název anglicky
Curricular changes in teaching geography in France in relation to Czech geographic education
Autoři
Vydání
GODID Pedagogická fakulta JU, 2014
Další údaje
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Klíčová slova česky
geografické myšlení, kurikulum, konstruktivismus, udržitelný rozvoj, humánní oblast, integrovaná učebnice, náčrt
Klíčová slova anglicky
geographical thinking, curriculum, constructivism, sustainable development, human education, integrated textbook, sketch
Změněno: 3. 3. 2015 10:40, doc. PaedDr. Eduard Hofmann, CSc.
V originále
Přednáška objasňuje změny v chápání školské geografie ve Francii. Poukazuje na fakt, že geografie je společně s historií a občanskou naukou součástí humanitního pilíře. Její koncepce je úzce spjata s geografickým myšlením a udržitelným rozvojem.
Česky
Přednáška objasňuje změny v chápání školské geografie ve Francii. Poukazuje na fakt, že geografie je společně s historií a občanskou naukou součástí humanitního pilíře. Její koncepce je úzce spjata s geografickým myšlením a udržitelným rozvojem.
Anglicky
The lecture deals with the curricular reform in France. It concerns geographical education. It is based on other principles than Czech geographical education. Geography is integrated into system of human sciences and it is close to Anglo-American conception which is typical by geographical thinking.