c 2014

Speciální andragogika. Texty k distančnímu vzdělávání

PROCHÁZKOVÁ, Lucie, Kateřina SAYOUD SOLÁROVÁ, Marie VÍTKOVÁ, Martin VRUBEL, Petr KOPEČNÝ et. al.

Základní údaje

Originální název

Speciální andragogika. Texty k distančnímu vzdělávání

Název anglicky

Special Andragogy

Autoři

PROCHÁZKOVÁ, Lucie, Kateřina SAYOUD SOLÁROVÁ, Marie VÍTKOVÁ, Martin VRUBEL, Petr KOPEČNÝ, Lenka DOLEŽALOVÁ a Miroslava BARTOŇOVÁ

Vydání

1. vyd. Brno, 2014

Nakladatel

Paido

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7315-254-3

Klíčová slova česky

speciální andragogika; dospělost; stáří; zdravotní postižení; sociální služby; podpora; práce; intervence

Klíčová slova anglicky

special andragogy; adulthood; old age; disability; social services; support; work; interventions;
Změněno: 1. 3. 2015 19:01, prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.

Anotace

V originále

Kniha je zaměřena na dospívající a dospělé jedince s různými druhy zdravotního postižení a zasahuje i do seniorského věku. Jednotlivé kapitoly představují charakteristické znaky vybraných zdravotních postiženích, přístupy k lidem a možnosti jejich podpory vedoucí k sociální inkluzi. Pozornost je věnována vzdělávání, začlenění na trh práce, sociálním službách a intervencím.

Anglicky

This book focuses on adolescent and adult persons with different kinds of disability including the senior age. Individual chapters introduces characteristic features of some disabilities, the accesses to the people and possibilities of their support to achieve the social inclusion. Attention is given to education, employment, social services and interventions.