Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{1228264, author = {Najvar, Petr}, article_number = {5}, doi = {http://dx.doi.org/10.5817/PedOr2014-5-811}, keywords = {discussion, financial literacy, education}, language = {cze}, issn = {1211-4669}, journal = {Pedagogická orientace}, title = {Filipika proti finanční gramotnosti aneb o dvou (ne)souvisejících jevech}, url = {https://journals.muni.cz/pedor/article/view/2436}, volume = {24}, year = {2014} }
TY - JOUR ID - 1228264 AU - Najvar, Petr PY - 2014 TI - Filipika proti finanční gramotnosti aneb o dvou (ne)souvisejících jevech JF - Pedagogická orientace VL - 24 IS - 5 SP - 811-817 EP - 811-817 PB - Česká pedagogická společnost o.s. SN - 12114669 KW - discussion, financial literacy, education UR - https://journals.muni.cz/pedor/article/view/2436 N2 - Diskusní příspěvek klade otázky po relevanci témat spojených s finanční gramotností v kurikulu základní školy. Druhá část příspěvku poukazuje na problematiku celebritizační spirály v kontextu mediálních diskuzí o školním vzdělávání. ER -
NAJVAR, Petr. Filipika proti finanční gramotnosti aneb o dvou (ne)souvisejících jevech. \textit{Pedagogická orientace}. Česká pedagogická společnost o.s., 2014, roč.~24, č.~5, s.~811-817. ISSN~1211-4669. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/PedOr2014-5-811.
|