NOVOTNÁ, Jiřina a Martina KYSILKOVÁ. Logické a kombinatorické problémy v matematice na ZŠ. Novotná, JIřina (ed.). In Jiřina Novotná. Moderní trendy ve vyučování matematiky a přírodovědných předmětů IV. 1. vyd. Brno: MU, 2014, s. 54-59. ISBN 978-80-210-7598-6.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Logické a kombinatorické problémy v matematice na ZŠ
Název česky Logické a kombinatorické problémy v matematice na ZŠ
Název anglicky Logical and combinatorial problems of primary school’s Mathematics
Autoři NOVOTNÁ, Jiřina (203 Česká republika, garant, domácí) a Martina KYSILKOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Novotná, JIřina (ed.).
Vydání 1. vyd. Brno, Moderní trendy ve vyučování matematiky a přírodovědných předmětů IV, od s. 54-59, 6 s. 2014.
Nakladatel MU
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Kód RIV RIV/00216224:14410/14:00079283
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-7598-6
Klíčová slova česky Logické problémy; kombinatoriké problémy; základní škola; výzkum; nadaní žáci
Klíčová slova anglicky Logical problems; combinatorial problems; primary school; reseach; gifted pupils
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: PhDr. Jiřina Novotná, Ph.D., učo 1363. Změněno: 31. 3. 2015 10:59.
Anotace
Příspěvek vznikl na základě výzkumu zaměřeného na inovaci obsahu a forem výuky matematiky na základních školách. Příspěvek se věnuje logickým a kombinatorickým problémům v matematice na ZŠ. Na základě provedeného výzkumu pojednáváme o rozdílech mezi nadanými žáky a žáky běžných tříd ZŠ. Vytvořené kombinatorické a logické úlohy mohou sloužit jako informační materiál pro práci s žáky ZŠ ve zmíněných oblastech.
Anotace anglicky
The article was created as the result of the research oriented at the innovation of the content and forms of teaching Mathematics at Secondery schools.The paper deals with the logical and combinatorial problems of primary school’s. The results of our reseach we present differences between gifted pupils and standard pupils. WE suggestseveral ways how to help the pupils to develop their knowledge and show the practical examples.
Návaznosti
MUNI/B/0931/2013, interní kód MUNázev: Cyklus konferencí k problematice kurikula a výuky v oborech školního vzdělávání (Akronym: CYKO)
Investor: Masarykova univerzita, Cyklus konferencí k problematice kurikula a výuky v oborech školního vzdělávání, DO R. 2020_Kategorie B - Specifický výzkum - Studentské vědecké konference
VytisknoutZobrazeno: 29. 8. 2024 13:45