2014
Moderní trendy ve vyučování matematiky a přírodovědných předmětů. Sborník příspěvků z konference
NOVOTNÁ, JiřinaZákladní údaje
Originální název
Moderní trendy ve vyučování matematiky a přírodovědných předmětů. Sborník příspěvků z konference
Název česky
Moderní trendy ve vyučování matematiky a přírodovědných předmětů. Sborník příspěvků z konference
Autoři
NOVOTNÁ, Jiřina
Novotná, JIřina (ed.).
Novotná, JIřina (ed.).
Vydání
1. vyd. Brno, 173 s. 2014
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Editorství tematického sborníku, editorství monotematického čísla odborného časopisu
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-7598-6
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 31. 3. 2015 11:05, PhDr. Jiřina Novotná, Ph.D.
V originále
Konference „Moderní trendy ve vyučování matematiky a přírodovědných předmětů IV“ je výstupem z projektu CYKO. Projekt CYKO je uskutečňován na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity, jeho řešitelem je doc. PhDr. Tomáš Janík, Ph.D., vedoucí Institutu výzkumu školního vzdělávání. V současné době, charakterizované nezájmem mladé generace o matematiku a přírodovědné předměty, hraje velkou roli motivace ke studiu těchto předmětů. Příspěvky s matematickou tematikou jsou věnovány perspektivním metodám ve výuce algebry, geometrie a informatiky. Přírodovědně zaměřené příspěvky se zabývají zajímavými přírodními jevy a otázkami didaktickými s důrazem na využití informačních technologií ve výuce. Autoři sborníku doufají, že jejich publikace poslouží jako inspirace pro práci učitelů na všech typech škol a pomůže zvýšit zájem mladé generace o matematiku a přírodní vědy.
Anglicky
The Conference „Modern Trends in Education of Mathematics and Science IV“ is an output of the CYKO project. This project is realised at the Faculty of Education Masaryk University, supervised by doc. PhDr. Tomáš Janík, PhD, head of the Institute of School Education. In present times, characterised by lack of interest of young generation in mathematics, physics and chemistry, plays leading role motivation. The question of motivation in mathematics and science is solved in present proceedings. Mathematically oriented works deal with perspective educational methods in algebra, geometry and informatics. Sciences, focused work dealing with interesting natural phenomena and issues didactic (teaching of practical lessons and supplements of textbooks) didactic issues with an emphasis on the use of information technology in education. The authors of proceedings hope that their works will be inspiration for teachers at basic schools in their difficult work.
Návaznosti
MUNI/B/0931/2013, interní kód MU |
|