Moderní trendy ve výuce matematiky a přírodovědných předmětů
NOVOTNÁ, Jiřina. Moderní trendy ve výuce matematiky a přírodovědných předmětů. Novotná, JIřina (ed.). 2014. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Moderní trendy ve výuce matematiky a přírodovědných předmětů |
Název česky | Moderní trendy ve výuce matematiky a přírodovědných předmětů |
Název anglicky | Modern Trends in Education of Mathematics and Science IV |
Autoři | NOVOTNÁ, Jiřina. Novotná, JIřina (ed.). |
Vydání | 2014. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Uspořádání konference |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
Příznaky | Recenzováno |
Změnil | Změnila: PhDr. Jiřina Novotná, Ph.D., učo 1363. Změněno: 31. 3. 2015 10:54. |
Anotace |
---|
Konference „Moderní trendy ve vyučování matematiky a přírodovědných předmětů IV“ je výstupem z projektu CYKO. Projekt CYKO je uskutečňován na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity, jeho řešitelem je doc. PhDr. Tomáš Janík, Ph.D., vedoucí Institutu výzkumu školního vzdělávání. V současné době, charakterizované nezájmem mladé generace o matematiku a přírodovědné předměty, hraje velkou roli motivace ke studiu těchto předmětů. Příspěvky s matematickou tematikou jsou věnovány perspektivním metodám ve výuce algebry, geometrie a informatiky. Přírodovědně zaměřené příspěvky se zabývají zajímavými přírodními jevy a otázkami didaktickými s důrazem na využití informačních technologií ve výuce. Autoři sborníku doufají, že jejich publikace poslouží jako inspirace pro práci učitelů na všech typech škol a pomůže zvýšit zájem mladé generace o matematiku a přírodní vědy. |
Anotace anglicky |
---|
The Conference „Modern Trends in Education of Mathematics and Science IV“ is an output of the CYKO project. This project is realised at the Faculty of Education Masaryk University, supervised by doc. PhDr. Tomáš Janík, PhD, head of the Institute of School Education. In present times, characterised by lack of interest of young generation in mathematics, physics and chemistry, plays leading role motivation. The question of motivation in mathematics and science is solved in present proceedings. Mathematically oriented works deal with perspective educational methods in algebra, geometry and informatics. Sciences, focused work dealing with interesting natural phenomena and issues didactic (teaching of practical lessons and supplements of textbooks) didactic issues with an emphasis on the use of information technology in education. The authors of proceedings hope that their works will be inspiration for teachers at basic schools in their difficult work. |
VytisknoutZobrazeno: 10. 10. 2024 02:22